مقالات

چگونه هوش مصنوعی بر جستجو و سئو تأثیر می گذارد: عمل زیبایی شناسی شما چیست


ما با معرفی LLMS (مدلهای بزرگ زبان) وارد مرحله جدیدی در اینترنت شده ایم ، که مدل های AI برای تهیه ، تفسیر و تولید پاسخ های زبانی “انسانی” آموزش دیده اند.

Chatgpt ، Gemini ، Claude و Grok تنها تعدادی از LLM ها هستند که محبوبیت خود را به دست می آورند.

چگونه LLM ها چشم انداز اینترنت را تغییر می دهند؟

جستجو از تمرکز روی کلمات کلیدی به مکالمات تغییر می کند. به جای استفاده از موتور جستجو و پیمایش از طریق اتصالات یا لیست های کارت ، LLMS تعمیم عمیق تری را برای افراد بر اساس مشخصات و زمینه جستجوهای آنها فراهم می کند.

فرمولی که واقعاً بر این تغییر تأکید می کند:

# صفحات در وب سایت شما Google خزنده / میزان ترافیک ارگانیک

در اینجا نحوه تردید این روند در سال گذشته آمده است:

  • فراتر از 6 ماه گذشته: می توانید هر 2 صفحه 1 بازدید از وب سایت خود داشته باشید.
  • 6 ماه پیش: برای هر 6 صفحه ، می توانید 1 بازدید از وب سایت خود داشته باشید.
  • اکنون: برای هر 18 صفحه اجرا شده ، می توانید 1 بازدید کننده را در وب سایت خود انتظار داشته باشید.

این امر به این دلیل است که کلیات Google در نتایج جستجوی آنها به طور مؤثر به سؤالات افراد منجر به ترافیک کمتر به سازندگان محتوا می شود.

طبق گفته مدیرعامل CloudFlare ، متیو پرنس ، 90 ٪ درخواست های Google بدون کلیک روی یک رابطه ، پاسخ دریافت می کنند! این به دلیل بررسی های هوش مصنوعی است که در موتورهای جستجو گنجانده شده است.

من انتظار ندارم که سهم بازار Google به سرعت از بین برود ، زیرا آنها در حال حاضر در نتایج خود شامل AI هستند ، اما سهم بازار آن با توجه به اینکه افراد به سایر راه حل های هوش مصنوعی تبدیل می شوند ، کاهش می یابد.

به طور خلاصه ، می توانید انتظار داشته باشید که ترافیک ارگانیک شما شروع و به سقوط خود ادامه دهد.

بازاریابی و به طور خاص ، بازاریابی دیجیتال دگرگون می شود و از آنجا که وب سایت های ارگانیک کاهش می یابد یا کاهش می یابد ، به این معنی نیست که آسمان سقوط می کند!

من معتقدم که چشمگیرترین تأثیرات این چشم انداز در حال تغییر بر معامله گران محتوا خواهد بود گسترده مخاطبان شرکت های محلی مزایای منحصر به فردی دارند

در اینجا مواردی وجود دارد که باید روی این موضوع تمرکز کنید

  1. اثبات اجتماعی: اینها کاملاً بر نتایج جستجوی هوش مصنوعی تأثیر می گذارد …
    1. بررسی های آنلاین: بررسی های Google مهم است. اگر به جایی رسیدید که صدها نفر از آنها و رتبه بندی 4.8 یا بهتر داشته باشید ، پس روی بررسی های Yelp ، بررسی های فیس بوک و عزت نفس واقعی تمرکز کنید.
    2. بررسی های ویدئویی/داستانهای بیمار: همه ما شنیده ایم که داستان ها فروخته می شوند. هرچه بیشتر بتوانید بیمارانی را که در مورد تجربه شما در مورد آگاهی از مشکل ، ترس های اولیه ، ترس از انجام مرحله بعدی و غیره صحبت می کنند ، اسیر کنید. من همچنین این فیلم ها را در نتایج جستجوی هوش مصنوعی دیده ام.
  2. درگیر کردن رسانه های اجتماعی: می بینید که هرچه تبلیغاتی بیشتری با اجتماعی دریافت کنید (به عنوان مثال اضافه کردن اتصالات) ، جذاب تر می شوید. آنچه را ارسال می کنید متنوع کنید. اینستاگرام ، فیس بوک و Tiktok در اصل “وب سایت دوم” شما هستند که مردم از آنها بازدید می کنند و این بر نتایج جستجوی هوش مصنوعی تأثیر می گذارد.
  3. محتوای YouTube به طور کلی: من در شماره 1 ارزش داستانهای بیماران را ذکر کردم ، اما فیلم هایی از پزشک یا متخصص در عمل سؤالات متداول از بیماران و روندهای منحصر به فرد نیز می توانند در نتایج نتایج جستجوی هوش مصنوعی نشان داده شوند. این فیلم ها به خوبی پست های اجتماعی کار می کنند
  4. سایر انجمن های آنلاین/سیستم عامل های بحث: Reddit ، Quora و Facebook Mom مادر مادر برای نامگذاری چند مورد. این را به عنوان دهان دیجیتالی به دهان به دهان به دهان در نظر بگیرید. ما در مورد قدرت کسانی که در رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارند صحبت می کنیم ، که با مخاطبان خود صحبت می کنند ، اما چندین “سفیران برند” تأثیرگذار یا “برند” نیز وجود دارند که برای این کلمه در مقابل مخاطبان گسترده تر نیز مهم هستند. همچنین “نقل قول ها” یا منابع دیجیتالی را به شیوه های شما که توسط هوش مصنوعی جمع آوری می شود ، ایجاد می کند.
  5. جوایز محلی: بسیاری از آنها مسابقات محبوبیت یا پرداخت بازی هستند. با این حال ، ارزش این را دارد که درگیر شوید زیرا آنها مقداری حافظه پنهان را که می توانید در این تاکتیک بعدی استفاده کنید اضافه می کنند …
  6. مطبوعات: بله ، مطبوعات مطبوعاتی مدرسه قدیمی هنوز در اینجا هستند و در واقع می توانند بر نتایج جستجوی هوش مصنوعی تأثیر بگذارند. شما به زاویه خبری مانند یک جایزه اخیر ، یک فناوری جدید یا کارمندان جدید نیاز دارید ، اما می توانید با بحث در مورد آخرین اکتشافات یا روندها ، کمی پاکت نامه را فشار دهید.

*نکته دیگری که تأکید خواهم کرد که این یک تاکتیک بازاریابی نیست ، اما برای موفقیت هر عمل زیبایی شناختی بسیار مهم است: پیگیریحرف

بوها بررسی بررسی تجارت هاروارد دریافت که 5 دقیقه برای پاسخگویی به مشتری های جدید در طی مدت زمان پاسخ 30 دقیقه ای منجر به 100 ٪ نسبت های بهتر فروش سرب می شود. بسیاری از شیوه ها در تلاش هستند تا طی 1-2 ساعت یا حتی آن روز به رهبران پاسخ دهند!

به این فکر کنید که چقدر پول از دست می دهید بدون اینکه بلافاصله آن را دنبال کنید.

این کار دشوار است زیرا ممکن است فروشنده خاصی نداشته باشید ، اما راه حل هایی برای کمک به شما در این زمینه وجود دارد ، از جمله اتوماسیون متون/اقدامات و خدمات بعدی اشخاص ثالث که به تولید سرب کمک می کنند.

در حالی که AI و تاکتیک های بهینه سازی هوش مصنوعی شیء جدید و براق هستند ، اجازه ندهید که شما را از آنچه که من میوه های کم مصرف می دانم منحرف کنید: مجری که قبلاً دریافت می کنید و چقدر سریع – و به طور مؤثر – با آنها دنبال کنید.

امروز شروع کنید – تأخیر نکنید

اینها فقط تعداد انگشت شماری از ایده ها هستند ، اما همه می توانند بر نحوه درک نام تجاری شما به صورت آنلاین تأثیر بگذارند ، به خصوص هنگام جستجوی هوش مصنوعی.

همه چیز عذاب و تاریکی نیست! اگر عمل زیبایی شناختی یا پولی شما حتی از برخی از تاکتیک های ذکر شده در بالا استفاده می کند ، پس از این رقابت پیشی گرفته اید.

کلید دنباله است.

ما می توانیم کمک کنیم! برای درخواست مشاوره با یکی از شرکای خود اینجا را کلیک کنید و ما در مورد چالش ها و اهداف تمرین شما در استراتژی عمیق خواهیم بود.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا