چگونه یک حساب اینستاگرام می تواند هنگام ارتقاء کسب و کار شما جایگزین بازی شود – Postcron

اینستاگرام یکی از شرکتهایی است که منجر به ارتقاء استفاده از محتوای بصری به عنوان یک ابزار بازاریابی شد. اینستاگرام با نزدیک به یک میلیارد کاربر فعال در ماه ، ابزاری قدرتمند برای ارتقاء تجارت شما و دستیابی به مشتریان بالقوه جدید است.
این یک بستر هزینه ای است که فقط به 6 ساعت در هفته نیاز دارد تا به رسمیت شناختن تجارت ، فروش و ترافیک بیشتر شما و تقریباً هیچ بار مالی برای شما افزایش یابد. دریافت پیروان واقعی اینستاگرام باید یک بخش اساسی در هر استراتژی بازاریابی تجاری باشد. این یک عنصر اصلی در بهبود موفقیت هر مشاغل است.

اینستاگرام درصد بالایی از درگیری دارد
اینستاگرام بالاترین درصد درگیری را برای هر شبکه از رسانه های اجتماعی دارد. به عبارت دیگر ، مخاطبان شما فقط تبلیغات شما را نمی بینند ، بلکه با آنها تعامل دارند و بیشتر از هر کانال رسانه اجتماعی دیگر آنها را به یاد می آورند.
میانگین میزان تعامل حساب اینستاگرام 4 ٪ است. این بسته به صنعتی که شرکت شما به آن تعلق دارد متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ، درصد درگیر شدن حساب برای خرید و خرده فروشی با چهره های عمومی متفاوت خواهد بود.
حتی پس از آن ، اینستاگرام هنوز درصد بیشتری از تعامل نسبت به سایر شبکه های رسانه های اجتماعی دارد. طبق مطالعات Forrester ، فراخوان تبلیغات ADS اینستاگرام حدود 2.8 برابر بیشتر از یادآوری تبلیغات از دیگر شبکه های رسانه های اجتماعی است (فراخوانی AD یک روش مؤثرتر برای اندازه گیری نتایج تبلیغات از تعداد برداشت ها است).
کاربران همچنین 58 برابر بیشتر از این هستند که در مقایسه با فیس بوک و 120 بار در مقایسه با توییتر ، در محتوای اینستاگرام مارک دار شرکت کنند.
بازدید کنندگان جدید در صفحه اینستاگرام نسبت به سایر شبکه های رسانه های اجتماعی ، از جمله توییتر ، فیس بوک و پینترست ، وقت بیشتری را در صفحات جداگانه می گذرانند. این بدان معنی است که اینستاگرام به احتمال زیاد کاربران جدید را جذب می کند و آنها را به عنوان ترافیک ارجاع به وب سایت شما می آورد.

افزایش آگاهی از برند
شبکه های رسانه های اجتماعی مؤثرترین روش برای افزایش دید برند شما در مورد بازاریابی دیجیتال است. اینستاگرام به طور همزمان به میلیون ها کاربر دسترسی می دهد.
اینستاگرام باز کردن عکس های جدید ، ایجاد دوستان جدید و باز کردن مشاغل جدید از طریق هشتگ ، پیشنهادات درمانی و تفکیک مفید در اینستاگرام را آسان تر می کند. برای شروع ، یک حساب رسانه های اجتماعی برای تجارت خود ایجاد کرده و شروع به برقراری ارتباط با افراد دیگر کنید. کارمندان ، شرکای رسانه های اجتماعی و حامیان مالی را در هیئت مدیره قرار دهید ، مانند و به اشتراک گذاری محتوا. هر پست مشترک پستی است که جهان را به یک شبکه کاملاً جدید از افرادی باز می کند که می توانند به مشتریان بالقوه تبدیل شوند.
با سرمایه گذاری وقت خود در اینستاگرام ، 91 ٪ از بازاریابان می گویند که نتایج مثبتی در افزایش موارد زیر و افزایش قرار گرفتن در معرض برند خود داشته اند. فقط داشتن یک صفحه برای شبکه رسانه های اجتماعی خود بیش از حد کافی برای شروع معرفی چهره های جدید و بازگشت چهره های آشنا است.
دسترسی به ابزارهای کامل راهنمایی
هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار راه اندازی شد ، تنها یک ماه پس از انتشار عمومی به سرعت توسط فیس بوک بازخرید شد. برای بهتر یا بدتر ، کل مدل تجاری و سرنوشت اینستاگرام در هر کاری که فیس بوک انجام می دهد عمیقاً در هم تنیده است.
علاوه بر Google ، فیس بوک نیز پیچیده ترین و جامع ترین الگوریتم ها برای هدف قرار دادن تبلیغات در جهان است. هنگامی که اینستاگرام به فیس بوک پیوست ، به آرامی به همان فناوری دسترسی پیدا کرد و از نظر مقیاس و فرصت ها با فیس بوک مطابقت داشت.
فیس بوک به شما امکان می دهد تا از طریق سن ، مکان ، علایق و رفتارهای کلی ، محتوای خود را تبلیغ کنید. اینستاگرام اکنون به شما امکان دسترسی به همان ابزارها را می دهد.
میشل تامسون ، متخصص محتوای رسانه های اجتماعی و نویسنده خدمات ، می گوید وقتی صحبت از بازاریابی می شود ، هرچه بیشتر مخاطبان هدف خود را تعیین کنید ، موفق تر برای موفقیت بیشتر خواهید بود.
اینستاگرام همچنین به گزینه های قدرتمند تغییر مسیر فیس بوک دسترسی دارد. هدف گیری سرد این است که با افرادی که قبلاً در مورد برند شما ندیده یا شنیده اند ، تماس بگیرید. آنها مشتری های سرد هستند و قبل از اینکه خریداران شوند یا خریداران مکرر بهتر شوند ، باید مطابق ایده ها و محصولات شما گرم شوند.
از طرف دیگر ، Redirect به معنای هدف قرار دادن افرادی است که قبلاً از برند شما شنیده اند تا آنها را به سمت خرید هدایت کنند. متداول ترین روش برای دستیابی به این هدف ، هدف قرار دادن افرادی است که از وب سایت شما بازدید می کنند ، در خبرنامه های شما مشترک می شوند یا به CTA خود پاسخ می دهند ، اما هنوز خرید نکرده اید.
این یک ویژگی مفید است زیرا در هنگام اختراع یک استراتژی بازاریابی در اینستاگرام ، به بازاریاب ها انعطاف پذیری زیادی می دهد. شما می توانید مخاطبان تغییر مسیر را بر اساس ویژگی ها ، مانند درگیری حساب اینستاگرام خود ، لیست های الکترونیکی سفارشی و سایر قسمت های داده های خود ایجاد کنید. یک استراتژی را ادغام کنید که تبلیغات اینستاگرام را برای دستیابی به نتایج کامل تزریق می کند.

تبلیغات اینستاگرام نتایج خوبی کسب می کند
با داشتن یکی از بالاترین نرخ درگیری اینترنتی ، پرداخت فضای تبلیغاتی اینستاگرام به سرعت پرداخت می شود. ترکیب فرصت های توانمند برای هدف قرار دادن تبلیغات اینستاگرام و نرخ بالای درگیری مصرف کننده ، پرداخت تبلیغات اینستاگرام ، شانس پست های شما را برای جلب توجه ، پیروان جدید و مشتریان جدید افزایش می دهد.
اینستاگرام دسترسی به ابزارهای مختلفی را برای شما فراهم می کند که می توانند برای هدف قرار دادن شغل شما به وب سایت ، برنامه های شما استفاده شوند یا در صورت تمایل پیام واتساپ و پیام رسان را برای شما ارسال کنند. هر کمپین باید با تعریف یکسان با استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک ، اهداف شما را بیان کند. نه دسته برای انتخاب وجود دارد.
یکی از مؤثرترین ابزارهای مدیر تبلیغات ، اهداف مبتنی بر آگاهی است. همانطور که از نام آن پیداست ، اهدافی که تحت “آگاهی” چتر قرار می گیرند باید توسط تیم هایی انتخاب شوند که می خواهند کاربران برند خود را ببینند و به یاد بیاورند.
اگر هدف این است که تبلیغات خود را از هر چه بیشتر افراد ممکن ببینید ، بدون در نظر گرفتن نتیجه ، “رسیدن به” را به عنوان هدف خود انتخاب کنید. از آگاهی از برند می توان برای دستیابی به همان چیز استفاده کرد ، اما همچنین به اطمینان از اینکه کاربران از برند شما را به یاد می آورند ، کمک می کند. این معمولاً از استفاده از محدوده به تنهایی مؤثرتر است.
علاوه بر این ، پرداخت برای دامنه بدان معنی است که شما برای هر تصور پرداخت می کنید. شما نمی توانید مطمئن باشید که چنین کاربر با پست شما در تعامل بوده است یا ابتدا آن را به یاد می آورید.
تقریبا نیمی از کاربران اینستاگرام از آن برای خرید استفاده می کنند
در پایان روز ، آنچه از اینستاگرام می خواهید فروش بیشتر است. ما می توانیم خودمان را تسکین دهیم تا بدانیم که از همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، هیچ یک به بازاریابی و همچنین کاربران اینستاگرام پاسخ نمی دهند.
براساس یک گزارش ، تقریباً 1/3 از تماشای داستانهای اینستاگرام متعلق به مارک ها و مشاغل است. علاوه بر این ، بیش از یک سوم از کاربران اینستاگرام از آن برای خرید محصولی در گذشته استفاده کرده اند. به عبارت دیگر ، یک کاربر اینستاگرام 70 ٪ بیشتر از کاربران غیر اینستاگرام یک محصول آنلاین را خریداری می کند.
آنچه کاربران اینستاگرام را حتی بیشتر مورد نظر می کند این واقعیت است که 75 ٪ از آنها پس از ارائه اقدام می کنند. به عنوان مثال ، پس از ورود به حساب خود ، 3/4 از کاربران به وب سایت شما مراجعه می کنند یا دکمه CTA را در حساب خود دنبال می کنند.
اگر دکمه “فروشگاه” توسط محتوای موجود در نمایه شما و شاخص های مناسب در همه جا پشتیبانی شود ، از هر چهار نفری که از پروفایل شما بازدید می کنند ، از آن بهره مند می شوند.
یک مخاطب وابسته بسازید
اینستاگرام با تمام ویژگی های پرداخت شده فیس بوک ارائه می شود ، اما گزینه های منحصر به فردی نیز وجود دارد. مهمترین آنها قابلیت داخلی محدوده ارگانیک است.
الگوریتم های فیس بوک برای ساخت Fanbase شما ساخته شده اند یا تعداد پیروان شما باید پرداخت شود. در مقابل ، اینستاگرام اتاق بسیار قابل تنفس را به تجارت می دهد و به شما امکان می دهد بدون نیاز به پرداخت مستقیم آنها با استفاده از دلارهای تبلیغاتی ، به نتایج مستقیم برسید.
دامنه ارگانیک مطلوب است زیرا امکان ایجاد ارتباط طبیعی بین مارک ها و پیروان را فراهم می کند. تبلیغات را می توان برعکس دانست زیرا بیشتر مردم آن را نفوذ می کنند که در زندگی شخصی آنها نفوذ می کند. این لمس شخصی رابطه بین مارک ها و پیروان برای حفظ وفاداری و تضمین بازگشت آنها مهم است.
پیروی از برند خود در اینستاگرام یک تعهد است. هنگامی که کاربر دنبال می کند ، آنها مستقیماً به آنچه می توانید ارائه دهید علاقه مند هستند. به عنوان یک بازاریاب ، این نقش شما در تحقق این امر و تلاش برای افزایش رابطه از آن لحظه به بعد است.
پایان
اینستاگرام دائماً در این اخبار مبنی بر اینکه بالاترین میزان درگیری برای هر شبکه دیگر رسانه های اجتماعی وجود دارد ، است. با این حال ، بسته به نوع حسابی که انجام می دهید و طاقچه ای که در آن شرکت می کنید ، گرفتن پیروان جدید ممکن است بسیار دشوارتر از سایرین باشد.
با این حال ، اینستاگرام بهترین بستر تجاری است که باید بخشی از آن باشد زیرا به ابزارهای تبلیغاتی پیشرفته دسترسی دارد و بهترین مکان برای تولید آگاهی برای برند شما است. نتایج دریافتی بستگی به این دارد که چه مدت و تلاش خود را برای تقسیم ، آزمایش ، تکرار و آزمایش تاکتیک های جدید برای به حداکثر رساندن شاخص های نامزدی خود صرف کرده اید.
نویسنده:

ایزابل گیلورد مبتنی بر نویسنده شیکاگو از محتوای حرفه ای ، CV ، روزنامه نگار و متخصص بازاریابی محتوا است. این متخصص در زمینه های مدیریت تجارت ، توسعه شغلی ، شروع و اقتصاد و امور مالی تخصص دارد. در اوقات فراغت ، او در وبلاگ تجاری خود کار می کند ، شعر می نویسد و در شهر دوچرخه سواری می کند.



