چگونه FX یک کمپین بازاریابی زیر آب برای Alien: Earth ایجاد کرد

سرزمین هواداران خارجی ، ورود دیگری به حق رای دادن وجود دارد و FX می خواهد آن را تا حد امکان چشمگیر ترین تجربه کند.
امروز ، FX و Hulu اولین فیلم The Alien Prequel ، Alien: Earth را آغاز می کنند که دو سال قبل از فیلم اصلی 1979 برگزار می شود. FX که منجر به پیش نمایش خود شد ، یک کمپین بازاریابی گسترده و همهجانبه ایجاد کرده است که شامل چندین فعالیت در ایالات متحده و همچنین برخی از بازاریابان است
کنیا هارداوی گرین ، SVP ، تبلیغات یکپارچه ، شبکه های FX – و Genius Genore 2018 برای Adweek – به شروع جهانی برای Alien: Campign بازاریابی زمین یک سال در ایجاد بود ، با بسیاری از قسمت های متحرک که در این اعزام شرکت می کنند.
مدیرعامل ، که مطمئناً غریبه ای نیست که سرپرستی کمپین های واژگون کننده دو قطعه را انجام دهد ، در اوایل سال جاری برای گروتسکوری این کار را انجام داد ، به آدویک گفت که دارایی های تجربی و همکاری برند اولویت است.
هارداوی گرین گفت: “مفهوم باتجربه ای که ما جمع کردیم و می خواستیم طرفداران را به همراه داشته باشیم ، ضربات زیادی داشت و از این طریق عمداً طراحی شده است.”
ایجاد دارایی در خارج از این جهان
یکی از اولین فعالیتی که FX شروع کرد ، بقایای آن بود که به طرفداران این امکان را می داد تا یک سایت سقوط فضاپیما را کشف کنند. این فعال سازی برای اولین بار در اوایل سال جاری در جنوب جنوب غربی (SXSW) ظاهر شد و همچنین ماه گذشته San Diego Comic-Con به زمین نشست.
هارداوی گرین گفت که بقایای این نمایش الهام گرفته شده است ، که خود را با سقوط فضاپیمای ویتلند-یوتانی ، USCSS Maginot ، که موجودات بیگانه را در کره زمین حمل می کند ، متمایز کرد. تکرار SDCC همچنین در طول روز و شب (با نام “سرطان: کد قرمز”) نیز شامل می شود که به میهمانان پرماجرا تر اجازه می داد تا در یک مأموریت ترسناک شرکت کنند.
هارداوی گرین گفت: “ما احساس کردیم که این تنظیم فقط خواستار تعهد همهجانبه است.” “ساختن این صحنه و با مشارکت بقایای و اجازه دادن به طرفداران برای ورود به جهان و کشف ، این تمرکز این تجربه است.”
هارداوی گرین افزود: در اوایل سال عناصر زیادی وجود داشت که در ماه مارس در SXSW قابل کشف نبودند ، بنابراین با پیشرفت کمپین مجبور شدند به آرامی ساخته شوند. با این حال ، فعال سازی اولیه هنوز از لحظات کلیدی استفاده می کند و شامل فناوری شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) است که از امواج رادیویی برای انجام کارهایی مانند ردیابی اشیاء یا ایجاد اثرات استفاده می کند.




