کلمات کلیدی غیرمجاز محتوای محتوای شما را تقویت می کند

هر کلاس دارای یک احمق غیرمجاز و تقریباً نامرئی است که بعداً در زندگی به عنوان مدیرعامل یک شرکت بزرگ یا مشهور هالیوود شناخته می شود. همین اتفاق در سئو رخ می دهد. کلمات کلیدی غیرمجاز با حجم جستجوی کم می تواند به توپ برسد تا جایی که چشم انداز مانند مگس ها به مس به سایت شما منتقل شود.
آیا می خواهید این جریان مشتری را به سایت خود منتقل کنید؟ خوب … چه کسی نیست. در این مقاله ، من می خواهم به شما نشان دهم که چگونه کلمات کلیدی طولانی مدت کم ارزش می تواند به شما در ایجاد یک محتوای تقاضای زیاد کمک کند.
کلمات کلیدی با دم بلند چیست؟
بیشتر تعاریف می گویند که یک کلمه کلیدی با دم بلند با 3 کلمه شروع می شود ، اما طول آن نشانگر تمرکز روی آن نیست. آنچه باعث می شود کلمه کلیدی دم بلند باشد ، ویژگی آن و همچنین حجم جستجوی کم است. دومی به کوچه بستگی دارد ، اما به طور متوسط حدود 30-70 جستجو در هر ماه.
اجازه ندهید این تعداد کوچک شما را گیج کند. در حالی که حجم جستجو برای یک کلمه کلیدی فردی با دم بلند کم است ، حجم جمعی می تواند بسیار زیاد باشد. این امر به این دلیل است که افراد معمولاً با استفاده از عبارات مختلف اما از نزدیک ، درخواست خاصی را معرفی می کنند.
مطابق تجزیه و تحلیل 1.4 میلیارد کلمه کلیدیبیش از 96 ٪ درخواست های Google در ایالات متحده کمتر از 50 جستجو ماهانه دارند ، به این معنی که آنها کلمات کلیدی با دم بلند هستند. منطق ساده این است که 96 ٪ بسیار بیشتر از 3 ٪ دیگر هستند.
چگونه Google با کلمات کلیدی بلند و طولانی قرار دارد؟
با گذشت سالها ، گوگل از یک غار به یک فرد باهوش تبدیل شده است. در حالی که یک دهه پیش شما مجبور بودید کپی خود را با یک مطابقت دقیق کلمه کلیدی در همه جا برطرف کنید ، امروز موتور ارتباط بین کلمات را تشخیص می دهد. از نظر منطقی ، اگر صفحه برای یک کلمه کلیدی خاص مناسب باشد ، برای مترادف آن نیز مناسب است.
بیایید بگوییم که من به یک سایت جدید احتیاج دارم و به دنبال “بهترین الگوهای وردپرس” برای ساخت آن هستم. وقتی این کلمه کلیدی را در نوار جستجو می نویسم ، این چیزی است که من می بینم.
هیچ یک از بهترین نتایج تقاضا از کلمه کلیدی “الگوهای” برخوردار نیست. نه در عنوان و نه در توضیحات متا. و اگر روی پست وبلاگ در قطعه ارائه شده کلیک کنید ، یعنی. بخش بالای Top10 ، خواهید دید که بدن وی کلمه کلیدی را ندارد. اما هنوز هم از انتشاراتی که این کلمه کلیدی را دارند ، جلوتر است.
به جای “الگوها” ، همه این مثالها یک کلمه مشابه “موضوعات” دارند. این ثابت می کند که گوگل مترادف را اکنون می فهمد و “مضامین” و “الگوهای” را می داند که در یک زمینه معین به معنای یکسان است. به این ترتیب ، صفحه شما می تواند برای بسیاری از تغییرات کلمات کلیدی واجد شرایط باشد بدون اینکه برای همه آنها بهینه شود.
Google درک کلمات کلیدی با دم بلند چقدر هوشمند است؟
پاسخ کوتاه بسیار هوشمندانه است ، به خصوص پس از انتشار Hummingbird به عنوان جایزه برای بازیکنان صادق در نوشتن محتوا. منظورم کسانی است که به طور عمیق و مقالات معنی دار و بدون پر کردن کلمات کلیدی با مطابقت دقیق یک میلیون ، به طور عمیق و معنادار نوشته اند. با توجه به خوانایی وحشتناک ، این کلمه کلیدی پر کردن خوانندگان را خیلی دیوانه می کند. در آگوست 2013 ، گوگل انتشارات کلمات کلیدی کوتاه را پایین آورد و مقالات طولانی تر را بدون سوء استفاده از کلمات کلیدی به بالا مطرح کرد.
او بررسی 1 میلیون نتیجه جستجو توسط Backlinko انجام شده است نشان می دهد که انتشارات TOP10 حاوی 1700+ کلمه است.
با راه اندازی Hummingbird Google به یک فرد مغز تبدیل شده است که نه تنها کلمات فردی بلکه زمینه پیرامون آنها را می فهمد. موتور با درخواست های جستجوی خود چه چیزی می خواهد کاربران وب را پیدا کند. قبل از نوشتن پست ، باید در مورد چگونگی رسیدگی به نیازهای مردم و حل مشکلات آنها فکر کنید.
بیایید بگوییم که شما در یک مضامین وردپرس کار می کنید و باید آنها را ارتقا دهید. مخاطبان هدف شما افرادی هستند که برای توزیع کلمه برای محصولات و خدمات خود به صورت آنلاین نیاز به ایجاد سایتی دارند. مسئله این است که بسیاری از آنها حتی از وجود مباحث آماده ساخته شده یا آنچه وردپرس است ، نمی دانند. چگونه می توانند از گوگل چیزی را که نمی دانند بپرسند؟
به جای تمرکز روی “مضامین وردپرس” ، در نظر بگیرید که محصول شما با چشم انداز چه کاری می تواند انجام دهد:
- ایجاد سایتی از ابتدا ؛
- سفارش یک وب سایت آماده -برای استفاده
- نرم افزاری برای ساخت خودتان یک سایت.
توجه داشته باشید که کلمات کلیدی با دم بلند تقویت کننده های تبدیل مؤثر هستند. با وارد کردن یک درخواست طولانی به Google ، مردم دقیقاً می دانند که چه می خواهند و بنابراین احتمالاً پس از پیدا کردن آن ، آن را دریافت می کنند. این همان چیزی است که سئو “قصد کاربر” نامیده می شود.
این برای تئوری کافی است. اکنون زمان تمرین است.
نحوه تولید ایده ها برای کلمات کلیدی طولانی مدت
بگذارید چند مین طلایی را که از آنها استفاده می کنم برای ارائه ایده برای یک کلمه کلیدی طولانی و طولانی به اشتراک بگذارم.
جستجوهای خودکار و مرتبط با Google
Google اولین دستیار شما در یافتن کلمات کلیدی کلمه کلیدی طولانی است. این ویژگی مناسب برای تکمیل خودکار کلمات کلیدی است. شروع به وارد کردن درخواست خود به نوار جستجو کنید و موتور تغییرات خود را با دم بلند به شما نشان می دهد.
سپس به پایین نتایج جستجو بروید. در آنجا بخشی را خواهید دید “جستجوهای مرتبط با …“با تغییرات نزدیک کلمه کلیدی هدف خود.
برای حفر عمیق تر ، می توانید روی یکی از کلمات کلیدی موجود در این بخش کلیک کرده و دوباره به پایین نتایج جستجو بروید. در آنجا کلمات کلیدی حتی سازگارتر را برای موضوع خود پیدا خواهید کرد.
سایت ها و انجمن ها
اگر کسی در مورد Quora و انجمن ها سؤال کند ، قادر به یافتن اطلاعات مناسب در Google نیست. این فرصتی مناسب برای شما است که اولین کسی باشید که این موضوع را پوشش می دهید و یک قدم بالاتر از رقبای خود می گیرید.
برای یافتن انجمن های مرتبط با طاقچه خود ، ترکیبات زیر را در Google وارد کنید:
- “کلمه کلیدی شما” + “انجمن”
- “کلمه کلیدی شما” + “صفحه”
- “کلمه کلیدی شما” + “بحث”
قوچ ابزاری رایگان است که پیشنهاداتی را برای کلمات کلیدی از 7 مکان مختلف به طور هم زمان نشان می دهد. این موارد شامل Google ، Bing ، Yahoo ، Wikipedia ، Amazon ، YouTube و Answers.com است. برای راحتی می توانید نتایج را به عنوان یک فایل CSV بارگیری کنید.
ubersugest بهترین انتخاب من ناشی از یک بانک اطلاعاتی عظیم کلمات کلیدی است. ساختار الفبایی آن حرکت بسیاری از ایده ها را تسهیل می کند. با تشکر از گزینه “گسترش کلمه کلیدی” ، می توانید تغییرات طولانی تر از کلمه کلیدی انتخاب شده را مشاهده کنید.
به مردم پاسخ دهید این به شما کمک می کند کلمات کلیدی را بر اساس سؤالات مبتنی بر سوالات پیدا کنید. به این ترتیب شما یاد خواهید گرفت که مردم در مورد موضوع شما از گوگل سؤال می کنند و از اهداف جستجوی آنها ایده بهتری می گیرند.
Ahrefs Words Words Explorer
ابزارهای ذکر شده در بالا فقط ایده های کلمه کلیدی را ارائه می دهند. مشکل این است که شما نمی دانید که آیا این ایده ها واقعاً کار می کنند یا خیر. برای یافتن کلمات کلیدی آزمایش شده و آزمایش شده که دارای ترافیک هستند ، نگاهی خیره کننده به رقبای خود بیندازید. منظور من سایتهایی است که از قبل برای کلمه کلیدی هدف شما واجد شرایط TOP10 هستند.
Ahrefs Words Words Explorer یک ویژگی عالی برای این منظور دارد – Serp Checker. این می تواند به شما نشان دهد که چند کلمه کلیدی در صفحه رقیب شما رتبه بندی شده اند ، با این که کلمه کلیدی بیشترین ترافیک و حجم جستجوی ماهانه را دارد. برای دیدن عکس کامل ، روی شماره کلمه کلیدی کلیک کنید.
هنگام کلیک ، با تمام کلمات کلیدی ارگانیک در صفحه انتخاب شده ، اکسپلورر سایت را وارد می کنید. چندین گزینه اضافی برای تسهیل در انتخاب کلمه کلیدی وجود دارد.
- فیلتر کردن نتایج شما از طریق حجم جستجوی آنها برای یافتن کلمات کلیدی طولانی.
- مرتب سازی نتایج شما برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی با عوامل زیر:
- سختی برای یافتن کلمات کلیدی که در آن صلاحیت آن در TOP10 آسان تر خواهد بود.
- حجم برای دیدن چند بار مردم در هر ماه به دنبال یک درخواست خاص هستند.
- قاچاق برای یادگیری چند بازدید کننده یک کلمه کلیدی خاص به رقیب شما آورده شده است.
- موقعیت برای بررسی اینکه رقیب شما در SERP با این کلمه کلیدی چیست.
نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب از بسیاری از گزینه های مشابه
هنگامی که یک مطالعه کامل انجام داده اید ، صدها کلمه کلیدی را ارائه خواهید داد. البته ، شما نمی توانید همه آنها را در یک پست دریافت کنید. جهان حتی در روزهایی که گوگل با کلمات کلیدی مبارزه نمی کند ، چنین اسپم حماسی را نمی دید.
مورد بعدی که شما باید انجام دهید این است که همه کلمات کلیدی را به زیر آب گروه بندی کنید و مواردی را که تقریباً یکسان هستند فیلتر کنید. در نتیجه ، شما حدود 10-20 کلمه کلیدی خواهید داشت ، اما شما قادر خواهید بود صدها نفر را کسب کنید!
به عنوان مثال ، کلمات کلیدی ذکر شده در بالا در شکل فعل متفاوت است (ایجاد / ایجاد) ، عبارات ، مقاله ها و سایر موارد جزئی که Google دیگر به آنها علاقه ای ندارد. بنابراین ، فقط یکی از آنها را انتخاب کنید (ترجیحاً “چگونه“تنوع).
نحوه استفاده از کلمات کلیدی با دم بلند در پست خود
مؤثرترین راه برای رفتن این است یک مقاله جامع با استفاده از کلمات کلیدی با دم بلند به عنوان زیرنویس (H2 و H3) بنویسید. هر زیر را به طور مفصل بپوشانید ، و به سؤالات اساسی که مخاطب هدف شما ممکن است داشته باشد ، پاسخ دهید.
صحبت از ایجاد وب سایت ، می توانید لیستی از کلمات کلیدی مانند این را ایجاد کنید:
- نحوه ایجاد یک وب سایت تجاری (نکات و درس) ؛
- سازندگان وب سایت برای مشاغل کوچک (ابزارهای ایجاد سایت) ؛
- نمونه هایی از وب سایت های تجاری کوچک (برای الهام) ، و غیره
بعضی اوقات حتی لازم نیست کلمات کلیدی را به صورت هدف انتخاب کنید. اگر عمق موضوع خود را پوشش دهید ، آنها به طور طبیعی در پست شما ظاهر می شوند. امروز ، همه چیز مربوط به بهینه سازی محتوا است ، نه به بهینه سازی کلمات کلیدی.
چگونه می توان مطالعات کلمات کلیدی دم بلند خود را ردیابی کرد
پس از اتمام پست خود ، فقط نمی توانید بنشینید و انتظار ترافیک را داشته باشید. این خیلی آسان خواهد بود سپس ، ارتباط با آن ایجاد کنید و از طریق کانال های اصلی بازاریابی مانند شبکه های اجتماعی ارتقا دهید.
پیوستگی
او مطالعه 2 میلیون کلمه کلیدی این نشان می دهد که اتصالات با رتبه بندی گوگل کلمات کلیدی ارتباط بسیار بالاتری دارند. بنابراین ، معقول است که با سایت های شخص سوم تماس بگیرید و از آنها پیوند بگیرید.
یک یادداشت مهم! با کارخانه های محتوای اسپم برخورد نکنید زیرا آنها به شما آسیب نمی رسانند. درعوض ، سعی کنید پیوندهایی از سایت های معتبر با قدردانی از دامنه بالا دریافت کنید. می توانید با استفاده از این نشانگر در مرورگر خود پیگیری کنید این نوار ابزار سئو رایگانحرف
به عنوان یک قاعده ، محتوای با کیفیت بالا به طور طبیعی روابط را برنده می شود. در صورت یافتن اطلاعات مفید زیادی در آنجا ، افراد بدون مشارکت شما به مقالات شما مراجعه می کنند. هدف نهایی شما باید کیفیت محتوا باشد نه کلمات کلیدی.
ارتقاء رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی دومین مکان بزرگ بعد از گوگل است ، جایی که مخاطب هدف شما آویزان است. بنابراین ، حتماً پست خود را در آنجا تبلیغ کنید ، به جز ایجاد اتصالات.
در اینجا یک یافته جالب وجود دارد. هرچه تعامل بیشتر در رسانه های اجتماعی مقاله ای وجود داشته باشد ، در SERP بیشتر است. این همان چیزی است که بررسی 23 میلیون سهام اجتماعی من از Cognitiveseo فهمیدم.
مشاوره برای متصدی محتوای همیشه سبز! از آنجا که افراد جدید شما را در توییتر یا فیس بوک دنبال می کنند ، بعید به نظر می رسد که چند ماه پیش آنچه منتشر شده است ، خیلی طولانی شوند. با این حال ، این اطلاعات هنوز هم می تواند به موقع باشد. Hiplay به شما امکان می دهد آن را به طور خودکار به دنبال کنندگان جدید برسانید. با این سرویس می توانید یک کتابخانه از انتشارات همیشه سبز ایجاد کنید بارها در برنامه به اشتراک بگذارید.
کلمات
هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی با دم بلند احتمالاً شما را به هر جایی منتقل می کند. اما هنگامی که آن را با تغییرات بیشتر ترکیب می کنید ، ارتباطات ایجاد می کنید و انتشار رسانه های اجتماعی خود را ترویج می کنید ، استراتژی طولانی مدت شما کار خواهد کرد.
آیا پیشنهاد دیگری در مورد چگونگی کشف کلمات کلیدی طولانی مدت دارید؟ احساس راحتی کنید که آنها را در برگه نظرات به اشتراک بگذارید.
اعتبار دارایی نماد به Freepik می رود




