مقالات

10 برتر محبوب ژاپنی YouTubers 2025


YouTube به بهترین پلتفرم زیبایی و آرایش YouTubers در ژاپن تبدیل شده است تا مهارت های خود را نشان دهد ، مشاوره تخصصی به اشتراک بگذارد و مخاطبان را در سراسر جهان جذب کند. صحنه زیبایی ژاپنی در تعداد یوتیوبرهای با استعداد که اینترنت را از طریق طوفان با درس های مسحور کننده خود ، محصولات برای محصولات و دیدگاه های منحصر به فرد خود ، از طریق طوفان ، از طریق طوفان ، ارتفاع شهاب سنگ را مشاهده کرده است.

فرهنگ ژاپنی تأکید جدی بر “کاوایی” یا شیرینی است که در مد ، آرایش و مدل مو منعکس شده است. این نگرانی در مورد ظهور جوانان و بیگناه نمونه ای از طریق استفاده گسترده از رنگ های پاستیل ، مو و لوازم جانبی آرایش برای دستیابی به زیبایی شناسی “عروسک” است. با این حال ، این تنها روند نیست و ما تغییرات زیادی پیدا می کنیم. در مقایسه با جوامع غربی ، جایی که زیبایی اغلب با زرق و برق و جذابیت جنسی همراه است ، فرهنگ زیبایی ژاپن تأکید بیشتری بر ظرافت ، هماهنگی و تعادل دارد. هدف دستیابی به گونه ای طبیعی و بی دردسر اما هنوز صیقلی و پیشرفته است.

استانداردهای زیبایی ژاپنی به پوست شفاف و درخشان اولویت می دهد ، که منجر به روند محبوب مراقبت از پوست در زیبایی های ژاپنی شده است. این فلسفه استفاده از مواد ظریف و طبیعی مانند چای سبز و سبوس برنج و بعد از یک روال چند مرحله ای را ترویج می کند ، که شامل پاکسازی ، تنگی ، مرطوب کننده و ماسک های صورت برای پوست سالم است. YouTubers ژاپنی برای زیبایی به این دلیل متصل می شوند زیرا بر روی صداقت تمرکز می کنند و بررسی محصول را به شکلی توضیح می دهند که درک آن آسان است ، بر خلاف بسیاری از مجلات مد که روی کمال تمرکز دارند.

بستر اطلاعاتی رسانه های اجتماعی ژاپن YouTube است زیرا کاربران می توانند به راحتی موضوعاتی را پیدا کنند که مورد علاقه آنها و فیلم ها برای توصیه های محصول باشد. در مورد آرایش ، تأثیرات زن بر YouTube حاکم است ، بنابراین YouTube مکان مناسبی برای یافتن موارد تأثیرگذار ژاپنی است که نکات زیبایی را ارائه می دهد. در حالی که ژاپن سال گذشته محدودیت هایی را برای پوشش چهره در فضاهای عمومی مطرح کرد ، بسیاری از ژاپنی ها احساس می کنند که برای بررسی نکات آرایش و زیبایی استفاده می کنند.

10 یوتیوب برتر ژاپنی برای زیبایی در ژاپن 2025

  1. ماتاسو
  2. فکرنا
  3. هرا هرا سه تفنگدار
  4. ناناک
  5. توت
  6. کانال زیبایی هیرو
  7. Kosme Wota Sara
  8. ساکین ریزا
  9. یوری فوکاز
  10. یورش

1. مااتاسو

مشترکین: 2.02 متر

https://www.youtube.com/watch؟v=1vevrn5ad-8

Maataso یک زیبایی غیر متعارف YouTuber است که خود را “به طرز معجزه آسایی زشت” می نامد. او ابتدا با ارسال عکسی قبل از آرایش در توییتر مشهور شد. هنگامی که او در مورد ظاهر و تنبلی خود در فیلم های خود شوخی می کند ، او همچنین در بین مخاطبان مرد محبوب است.

2. Fukrena

مشترکین: 1.86 متر

https://www.youtube.com/watch؟v=zcbgnszp5zc

زیبایی و لوازم آرایشی YouTuber فکرنا یک خالق بسیار محبوب است ، به خصوص مورد تحسین نوجوانان و زنان سالخورده. کانال YouTube آن دارای انواع فیلم های مربوط به آرایش است ، از جمله ظاهری تحول آمیز از پوست برهنه ، مناسب برای ماسک های آرایش و یک چالش یک برند که در آن از محصولات یک دسته خاص استفاده می کند. این همچنین شامل محتوای مد و آشپزی برای سرگرمی مخاطبان خود با طیف متنوعی از موضوعات است.

یکی از فکرنابزرگترین نقاط قوت توضیحات واضح و آسان برای دنبال کردن آن ، به اشتراک گذاشتن تجربیات محصول و نکات آرایش به سبک پر جنب و جوش و مقرون به صرفه است. به عنوان تولید کننده برند لوازم آرایشی خود ، سیپیکاین به طرز ماهرانه ای مزایای محصول را به طور طبیعی معرفی می کند که به جذابیت آن می افزاید

3. هرا هرا سه تفنگدار

مشترکین: 1.76 متر

https://www.youtube.com/watch؟v=2uv9atvl95m

کانال YouTube این گروه ژاپنی از گروه ژاپنی چیزهای زیادی در مورد زندگی شخصی خود منتشر می کند – از جراحی زیبایی ، مکالمات به ارتباط با شبها. آنها به لطف تجربه خود به عنوان گروهی از بت و تحصیل در خارج از کشور در کره جنوبی ، روندها و اطلاعات زیبایی به روز شده را به اشتراک می گذارند که به دلیل صنعت زیبایی آن شناخته شده است.

4. ناناکو

مشترکین: 1.51 متر

https://www.youtube.com/watch؟v=n3vm8dywd4e

این خالق ژاپنی محتوای زیبایی و آرایش تأثیرگذار ، مد ، مراقبت از پوست ، رژیم غذایی و بررسی محصول. درس آرایش او به ویژه در مورد زنان جوان محبوب است. سال گذشته ، او برند آرایشی خود را “Leur Charme” راه اندازی کرد.

5. تووا

مشترکین: 1.3 متر

https://www.youtube.com/watch؟v=podw17mic1q

زیبایی و لوازم آرایشی بدون رنگ YouTuber توت یک هوادار اختصاصی ، به ویژه در بین نوجوانان ، با تجسم و ایده های باز و آزاد خود ضبط کرده است. در ابتدا عضو کانال گروه اوچیرا سانشیمیToua بعداً کانال شخصی خود را راه اندازی کرد. در حالی که تمرکز اصلی روی زیبایی و آرایش است ، کانال TOUA همچنین شامل طیف گسترده ای از مطالب مانند سفر ، آشپزی ، مد و بحث در مورد عشق ، ایجاد یک تجربه پویا و متنوع برای بینندگان است. در سالهای اخیر ، TOUA فعالیت های خود را فراتر از رسانه های اجتماعی گسترش داده و به رسمیت شناخته شده و گسترده تر است. شناخته شده است که او با صراحت هویت خود را به عنوان یک مرد سیسمان درک می کند ، اگرچه او “قلب یک دختر” دارد و گاهی اوقات با صدای عمیق تر صحبت می کند ، رویکرد معتبر TUA با جوانان امروز به خوبی طنین انداز شد.

6. کانال زیبایی هیرو

مشترکین: 1.29 متر

https://www.youtube.com/watch؟v=9d6uawsmuqe

زیبایی و لوازم آرایشی YouTuber Hiro Odagiri کانال محبوب را اداره می کند کانال زیبایی هیرو و او یک مرد و آرایشگر فعال است. کانال آن برای به اشتراک گذاشتن تکنیک های آرایش حرفه ای شناخته شده است ، از پشتیبانی گسترده ای برخوردار است و به حدود 1.3 میلیون مشترک YouTube رسیده است. توضیحات مفصل وی اطلاعات ارزشمندی را در اختیار بینندگان قرار می دهد. فیلم های هیرو توسط موضوعات خاص سازماندهی می شوند و بیشتر برای زنان دهه 30 و 40 مراقبت می کنند. این محتوای عملی مانند “آرایش جوان سازی” ، “آرایش زیبایی براق” ، “بیشترین روند” و “درس های اساسی آرایش” را ارائه می دهد. هیرو با ارائه مطالب خود با روند 2024 ، علاقه بینندگان خود را در بیشترین لوازم آرایشی موجود در بازار القا می کند

7. کانال Cosme Wota Sara

مشترکین: 1.27 متر

https://www.youtube.com/watch؟v=bhkjoeyka00

کانال Cosme Wota Sara او اولین بازی خود را به عنوان زیبایی و لوازم آرایشی YouTuber در سال 2014 انجام داد در حالی که هنوز دانشجوی دانشگاه است و از آن زمان محبوبیت قابل توجهی کسب کرده است. با تقریباً 1.27 میلیون مشترک ، آن را به عنوان “علاقه مندان به آرایش” شناخته می شود ، که تأثیر قابل توجهی در صنعت دارد. فراتر از رسانه های اجتماعی ، سارا با انتشار کتاب های پر از دانش و تجربه خود ، حضور خود را گسترش داده است. این مجموعه طیف گسترده ای از لوازم آرایشی را شامل می شود ، از مارک های مقرون به صرفه گرفته تا محصولات سطح بالا جذاب برای مخاطبان که از نوجوانان گرفته تا دهه 40 خود را پوشش می دهد. همکاری های آن به شرکت های مختلف چه در کشور و چه در سطح بین المللی گسترش می یابد ، و انعطاف پذیری و جذابیت گسترده آن را نشان می دهد

8. Sekine Risa

مشترکین: 1.26 متر

https://www.youtube.com/watch؟v=-epzpkatnom

Sekine Risa یک زیبایی زیبایی با بیش از 1.25 میلیون مشترک است. با توجه به سبک ارتباط مستقیم و واضح خود ، به روش مقرون به صرفه خود محبوبیت پیدا کرده است. بررسی های آرایشی وی به ویژه از آنجا که او بازخورد صادقانه و خاصی را ارائه می دهد ، مورد استقبال قرار می گیرد و این باعث می شود آنها برای بینندگان بسیار مفید باشند. علاوه بر محتوای آرایش ، Sekine فیلم های محبوب را با هود و لوازم جانبی بزرگ و همچنین همکاری با افراد مشهور تولید می کند

9. یووری فوکاز

مشترکین: 1.23 متر

https://www.youtube.com/watch؟v=vegchfwsrqa

به عنوان یک طرفدار مریلین مونرو ، یوری همیشه علاقه مند به آرایش بود زیرا او بسیار جوان بود. این منجر به مهارت های آرایش و موفقیت او به عنوان زیبایی YouTuber شد. او به عنوان یک مادر دو فرزند ، همچنین غذای رژیم غذایی ، آشپزی و سبک زندگی را به اشتراک می گذارد.

10. Naenano

مشترکین: 1.11m

https://www.youtube.com/watch؟v=mux1wil8r9s

Naenano در بین نوجوانان ژاپنی بسیار محبوب است. پیروان مشترک وی در رسانه های اجتماعی ژاپنی ، از جمله YouTube ، Twitter ، Instagram ، Tiktok ، بیش از 5 میلیون نفر است. در YouTube ، او به طور عمده آرایش ، زندگی روزمره و فیلم های پخت را به اشتراک می گذارد.

کار با آرایش و زیبایی محبوب YouTubers در ژاپن!

YouTubers زیبایی و آرایش ژاپنی با تعدادی از سازندگان محیط ، سن و موضوعات مختلف متنوع تر از همیشه است. این نشان می دهد که مردم صرف نظر از جنسیت یا هویت خود ، به طور فزاینده ای سبک های مختلفی را در ژاپن می گیرند. این زمان بسیار خوبی برای تأثیر بازاریابی در ژاپن است زیرا تجارت اکنون می تواند مخاطبان خود را بهتر درک و تمرکز کند. همچنین فرصت های جدیدی را برای صنعت زیبایی باز می کند تا از قبل به یک مشتری گسترده تر و متنوع تر برسد.

اگر به دنبال کار با زیبایی و آرایش ژاپنی هستید ، می توانید راهنمای ما را بخوانید ، که مکان بسیار خوبی برای شروع است یا می توانید به هم وصل شوید.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا