مقالات

12 ابزار برند رایگان یا مقرون به صرفه برای زنده ماندن در بحران


در طی یک بحران ، بیشتر شرکت ها بودجه خود را کاهش داده و آزمایش ها را متوقف می کنند. ابزارهای خارق العاده ای که هزاران دلار در سال هزینه می کنند (گاهی اوقات حتی یک ماه!) ارزش آن را متوقف می کنند. بازاریابان به هر میزان ممکن هزینه می کنند ، حتی اگر ابزار (یا فعالیت) ارزش خوبی برای پول داشته باشد. اولویت ها تغییر می کنند و بازاریابی با آنها تغییر می کنند.

با این حال ، اگر در مواقع بحران ، برند کاملاً فعالیت بازاریابی خود را متوقف کند یا آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد ، به سادگی نمی تواند از بحران زنده بماند. مگر اینکه در شغلی قرار نگیرید که قرار است بسته شود ، هنوز هم باید توجه مشتریان خود را حفظ کنید و مطمئن شوید که آنها محصولات شما را اکنون یا زمان پایان بحران خریداری می کنند.

با توجه به اهداف اصلی بازاریابی و بودجه دقیق ، من لیستی از ابزارهای بازاریابی رایگان یا مقرون به صرفه ایجاد کرده ام که به شما در تجربه بحران کمک می کند.

گوش دادن به رسانه های اجتماعی

گوش دادن به رسانه های اجتماعی یکی از فعالیتهایی است که بیشتر برای کمتر پوشش می دهد ، که در طی یک بحران به ویژه اهمیت پیدا می کند. با یک ابزار گوش دادن به رسانه های اجتماعی ، می فهمید که چند نفر در مورد برند شما (آگاهی از برند) و آنچه آنها می گویند (اعتبار برند) صحبت می کنند. شما می توانید همان شاخص ها را برای رقبای خود پیدا کرده و سهم خود را از صدا اندازه گیری کنید که بخش بزرگی از تحقیقات رقبا است. شما می توانید از صنعت و محافظت از برند خود پیدا کنید ، موضوعات و هشتگ و “هاتگ” را پیدا کنید و به دنبال محصولی مانند شما هستند. سرانجام ، می توانید به مواردی از برنامه ، پالایشگاه خدمات به مشتری و فروش اجتماعی پاسخ دهید.

حیاط

Awario ابزاری برای گوش دادن و تحلیل اجتماعی است (بله ، این ساز خود ماست و ما به آن افتخار می کنیم!). وی تمام شبکه های مهم رسانه های اجتماعی ، اخبار ، وبلاگ ها ، انجمن ها و شبکه را دنبال می کند. ابزار مجهز به:

در برنامه های گران قیمت تر ، کاربر همچنین ویژگی های همکاری تیمی و گزارش های PDF را با برچسب های سفید با تمام تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی دریافت می کند.

قیمت گذاری: شروع می شود 29 دلار در ماه برای شروع کننده (وقتی ماهانه شارژ می شود) و 24 دلار در ماه برای شروع کننده (وقتی سالانه شارژ می شود).

گزینه رایگان: یک آزمایش 7 روزه رایگان در دسترس است.

وزوز

Buzzsumo ابزاری برای تشخیص محتوا و نظارت است. این محتوای محبوب را در شبکه های رسانه های اجتماعی مشخص می کند. اگرچه این تمرکز اصلی آن است ، این ابزار دارای ویژگی های اضافی زیادی است:

  • نظارت بر وب برای ذکر هر کلمه کلیدی
  • جستجو
  • تشخیص

در پایان ، Buzzsumo به شما امکان می دهد تا رسانه های اجتماعی و بینش های وب را کشف کنید که به ایجاد محتوای با تأثیر بالا کمک می کند. و سپس ابزار به شما کمک می کند تا با تأثیر بازاریابی آن را ارتقا دهید.

قیمت گذاری: از 99 دلار در ماه برای طرفدار (وقتی ماهانه شارژ می شود) و 79 دلار در ماه برای طرفدار (وقتی سالانه شارژ می شود).

گزینه رایگان: نسخه آزمایشی 7 روزه رایگان در دسترس است.

مدیریت رسانه های اجتماعی

مدیریت رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد تا در طول بحران از بین بمانید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما هنوز از برند شما فراموش نمی کنند. شما می توانید محتوای جذاب و آموزشی را ارسال کنید ، آن را از قبل برنامه ریزی کنید ، برای صرفه جویی در وقت و تلاش و اجازه دهید ابزار زمان مناسبی را برای انتشار انتخاب کند. شما پیشنهادات محتوا را دریافت می کنید ، بنابراین هرگز فاقد ایده و تحلیل غنی نیستید تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست.

بافنده

Buffer یک برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد تا در رسانه های اجتماعی در اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر ، پینترست و LinkedIn از داشبورد برنامه ریزی و ارسال کنید.

شما می توانید ویژگی های تجزیه و تحلیل و نامزدی را در برنامه های گران قیمت تر پیدا کنید.

قیمت گذاری: شروع می شود 15 دلار در ماه برای طرفدار (ماهانه شارژ شده).

گزینه رایگان: یک آزمایش رایگان 14 روزه در دسترس است.

سعادت

Hootsuite یک بستر طولانی برای بازاریابی و مدیریت رسانه های اجتماعی است. عمدتا برای:

  • برنامه ریزی انتشارات رسانه های اجتماعی
  • محتوا
  • محتوا را ویرایش کنید
  • تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی
  • نظارت بر رسانه های اجتماعی

این ابزار همچنین امکان همکاری ساده و مؤثر در تیم را فراهم می کند.

قیمت گذاری: شروع می شود 19 دلار در ماه برای حرفه ای (سالانه شارژ می شود).

گزینه رایگان: یک آزمایش 30 روزه رایگان در دسترس است.

سرزمین اجتماعی

SocialPilot یک ابزار آسان برای مدیریت رسانه های اجتماعی است که عمدتاً برای آن مورد استفاده قرار می گیرد:

  • برنامه ریزی انتشارات رسانه های اجتماعی
  • تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی
  • پاسخی از یک صفحه کنترل
  • تشخیص محبوب محتوا
  • همکاری تیمی

قیمت گذاری: از 30 دلار در ماه برای حرفه ای (وقتی ماهانه شارژ می شود) و 25 دلار در ماه برای حرفه ای (وقتی سالانه شارژ می شود).

گزینه رایگان: نسخه آزمایشی 14 روزه رایگان در دسترس است.

طراحی

طراحی مواد بازاریابی با استفاده از ابزارهای خارق العاده ممکن است در مواقع چالش برانگیز امکان پذیر نباشد. خوشبختانه ، ابزارهای رایگان وجود دارد که به شما امکان می دهد تقریباً همه چیز را طراحی کنید: تبلیغات ، وب سایت ها ، بروشور ، پوسترها ، کیت های رسانه ای ، کوپن ، گزارش ، ارائه ، اینفوگرافیک ، آرم و غیره.

کان

به شما امکان می دهد مواد بازاریابی را با حداقل تلاش طراحی کنید.

قیمت گذاری: از 12.95 دلار در ماه برای طرفدار (وقتی ماهانه شارژ می شود) و 9.95 دلار در ماه برای طرفدار (وقتی سالانه شارژ می شود).

گزینه رایگان: نسخه رایگان در دسترس است.

ویسم

به شما امکان می دهد تا مواد بازاریابی تعاملی را طراحی کنید.

قیمت گذاری: از 25 دلار/ماه برای استاندارد (وقتی ماهانه شارژ می شود) و 14 دلار/ماه برای استاندارد (وقتی سالانه شارژ می شود).

گزینه رایگان: نسخه رایگان در دسترس است.

سئو

سئو یک چالش مداوم اجتناب ناپذیر است. متأسفانه ، شما فقط نمی توانید بعد از کاهش بودجه خود ، انجام سئو را متوقف کنید: هیچ کس نمی خواهد متوجه شود که وب سایت آنها پس از اتمام بحران به Google Page 5 منتقل شده است. به همین دلیل من اکیداً پیشنهاد می کنم این ابزارهای رایگان را امتحان کنید.

سئو قدرت

این ابزار دارای چهار برنامه جداگانه است که قسمت های مختلف SEO را پوشش می دهد:

شما می توانید یک یا دو برنامه را انتخاب کنید که بیشتر به آنها احتیاج دارید ، یا کل PowerSuite را برای پوشاندن کل سئو دریافت کنید.

قیمت گذاری: از 10.3 دلار در ماه برای یک برنامه (سالانه شارژ می شود).

گزینه رایگان: نسخه رایگان در دسترس است.

قورباغه عنکبوت

این یک وب سایت است. این آدرس های اینترنتی وب سایت ها را برای تجزیه و تحلیل و حسابرسی سئو از نظر فنی و در محل خزنده می کند.

قیمت گذاری: 149 دلار در سالحرف

گزینه رایگان: نسخه رایگان در دسترس است.

بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل یکی از قدیمی ترین و هنوز هم یکی از مؤثرترین فعالیت های بازاریابی است. هیچ توقف بازاریابی از طریق ایمیل وجود ندارد ، حتی وقتی جهان به پایان می رسد! ابزارهای زیر طیف گسترده ای از گزینه ها را به شما ارائه می دهند: الگوهای زیبا الکترونیکی ، برنامه ریزی ، آمار و گزارشگری ، فرم های ثبت نام ، سفارشی سازی ساده و غیره.

ارسال کردن

ارسال به شما امکان ایجاد ایمیل های زیبا و مؤثر را می دهد. دارای چندین ویژگی مانند:

  • طرح های باورنکردنی
  • پیام رسانی
  • واردات و تقسیم مشترکان

قیمت گذاری: از 9 دلار/ماهحرف

گزینه رایگان: نسخه رایگان در دسترس است.

پست الکترونیکی

یکی دیگر از ابزارهای ایمیل با الگوهای ایمیل باورنکردنی. پیشنهادات ایمیل:

  • اتهام اتوماسیون
  • طراحی زیبا
  • تحلیل هوشمند

قیمت گذاری: از 20 دلار در ماهحرف

گزینه رایگان: نسخه رایگان در دسترس است.

همه چیز

Omnisend بازاریابی ایمیل را با بازاریابی پیامک و اعلان های فشرده سازی ترکیب می کند – همه در یک بستر. این سیستم با سیستم عامل ها و برنامه های محبوب الکترونیکی ادغام شده است و معمولاً با نیازهای تجارت الکترونیکی سازگار است. ابزار ارائه می دهد:

  • طراحی حرفه ای
  • اتهام اتوماسیون
  • تقسیم بندی

قیمت گذاری: از 16 دلار در ماه (وقتی ماهانه شارژ می شود) و 13 دلار/ماه (وقتی سالانه شارژ می شود).

گزینه رایگان: نسخه رایگان در دسترس است.

بسته بندی

وقتی بحران ها به وجود آمد ، ایده خوبی است که از طرف خود چیزی ایمن و قابل اعتماد داشته باشید. در این حالت ، یک ابزار بازاریابی یا چند مورد از آنها. به خصوص هنگامی که آنها بسیار ارزان هستند (و گاهی اوقات رایگان!) و اهداف زیادی را به پایان می رسانند.

برخی از ابزارهای دیگر که در مواقعی مانند اینها توصیه می کنید چیست؟ ما مشتاقانه منتظر ورود شما به بخش نظرات هستیم.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا