مقالات

35 نکته بازاریابی تعطیلات برای افزایش فروش در سال 2023 – وبلاگ شارلوف


تبلیغات عرشه: تزریق بازاریابی خود با یک حس جشن

فصل تعطیلات زمان مناسبی برای ارتباط با مارک ها با مخاطب است و تجربیاتی را ایجاد می کند که طنین انداز و روابط ایجاد می شود. با این نکات ، می توانید تیم ها و کمپین های خود را برای ایجاد محتوا هدایت کنید ، که واقعاً در طول جشن ها با مخاطبان شما همراه است.

نکته شماره 1: “الف های اولیه بهترین پیشنهادات را دریافت می کنند”: کمپین های تعطیلات خود را قبل از منحنی شروع کنید

امسال ، برای جلب توجه مشتری و تحریک فروش ، کمپین های تعطیلات خود را زودتر راه اندازی کنید.

به عنوان مثال ، تبلیغات هالووین Grubhub برای سال 2023 این مرحله را برای یک دوره جشن تمدید قرار داد ، و به مشتریان GrubHub+ به مشتریان ارائه می دهد 7Tober 26thl Gopuff ، پاپا جان ، کوکی های بی خوابی ، و یک شبح آزاد Peper Whopper از Burger King به سفارشات بیش از 20 دلار.

نکته شماره 2: “توسعه جادوی داستان پردازی”: داستان های تعطیلات صمیمانه صمیمانه

اتصال مخاطبان خود با داستانهای قانع کننده می تواند بازاریابی جشن شما را تغییر دهد. در این فصل ، بر ایجاد کمپین هایی که نه تنها محصولات شما را نشان می دهد ، تمرکز کنید بلکه داستانی را نیز بیان می کنید که مطابق با روح تعطیلات است.

به عنوان مثال ، کمپین جشن Etsy در سال 2023. مأموریت شما درک طراوت آور از داستان کلاسیک تعطیلات را ارائه می دهد. این یک تریلر جاسوسی جشن است که با خوشحالی جستجوی هدیه کریسمس کامل را نشان می دهد. این کمپین به طرز ماهرانه ای از مضمون برجسته “مأموریت: غیرممکن” برای تأکید بر هیجان خرید تعطیلات استفاده می کند و باعث می شود هدیه نه تنها یک کار ، بلکه یک ماجراجویی پر از سرگرم کننده و قلب باشد. این یک یادآوری خلاقانه است که چگونه انتخاب عظیم Etsy می تواند وظیفه ترسناک یافتن هدایا را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=cr_syenl8vg

نکته شماره 3: “جینگل تمام راه به قلب آنها”: ایجاد کمپین های رزونانس عاطفی

این فصل جشن من سعی می کنم با ایجاد کمپین هایی که باعث شادی ، طنز ، الهام و حس تعلق می شود ، با مخاطبان خود وتر را به وتر برسانم. محتوای با بار عاطفی می تواند وفاداری و تعهد مشتری را تا حد زیادی بهبود بخشد.

کمپین تعطیلات آمازون 2023 “شادی” را به عنوان یک نمونه عالی انتخاب کنید. این داستان دلهره آور در طول زندگی حدود سه دوست می چرخد که شادی جوانی خود را در یک تپه برفی دوباره کشف می کنند. عنصر اصلی این کمپین فیلمی 60 ثانیه ای است که به زیبایی جوهر شادی و دلتنگی مشترک را ضبط می کند ، که همه اینها به یک پوشش قابل توجه “در زندگی من” توسط بیتلز تنظیم شده است. “این تبلیغ به طرز چشمگیری با مخاطب همراه است و این ایده را جشن می گیرد که سرگرم کننده و شادی محدودیت سنی ندارند و این باعث می شود تا بازتاب کاملی از روح جشن باشد.

https://www.youtube.com/watch؟v=eoawhbpugki

نکته شماره 4: “کمپین های صاف با سبک”: بازاریابی تعطیلات خود را با موضوعات منحصر به فرد بالا ببرید

ایجاد یک موضوع منحصر به فرد برای بازاریابی تعطیلات شما می تواند جذابیت و به یاد آوردن آن را تا حد زیادی بهبود بخشد. امسال را در نظر بگیرید که شما از مفاهیم خیالی و متمایز الهام می گیرید که با هویت برند شما مطابقت دارد.

به عنوان مثال ، Neiman Marcus با کمپین جشن خود در سال 2023 یک جهش خلاقانه ایجاد کرد. آنها موضوع اکسپرس Neiman را معرفی کردند و مفهوم آخرین برند را با پیچ و تاب مدرن تجدید نظر کردند. این کمپین شامل یک قطار متافیزیکی و یک قوام رویایی از طریق چشمان سوپر جسیکا استام است که عاشقانه سفر و سفر کشف مد لوکس را ضبط می کند. با استفاده از این کمپین ، Neiman Marcus از مشتریان دعوت می کند تا به هدایای قابل توجه و الهام بخش برای لباس تعطیلات نگاه کنند و تجربه خرید همهجانبه را هم در فروشگاه و هم در کانال های آنلاین ارائه دهند.

علاوه بر این ، 64 مین هدایای خارق العاده سالانه آنها بخشی از این کمپین است که یک بار تجربیات منحصر به فرد ، یک بار در زندگی که جوهر فانتزی را در هر هدیه ای محاصره می کند ، ارائه می دهد. این پیشنهادات همچنان بر اساس میراث نیمان مارکوس به عنوان تأمین کننده هدایای تعطیلات استثنایی و رویایی است.

نکته شماره 5: “ایده های شاد و روشن”: شادی و اصالت در کمپین های شما

تعطیلات فصل ایده آل برای ایجاد کمپین های بازاریابی است که نه تنها از نظر بصری خیره کننده ، بلکه صمیمانه و معتبر نیز هستند. امسال ، آنها به دنبال توسعه محتوا هستند که واقعاً با احساسات جشن مخاطبان شما طنین انداز است.

برای سال 2023 ، Coca-Cola این رویکرد را با تبلیغ کریسمس خود با عنوان “جهان به سانتاهای بیشتری احتیاج دارد” پذیرفت. Coca-Cola به دور از تمرکز فقط روی محصولات آنها ، بر گرمای مهربانی انسان تأکید می کند و همه چیز را که ما کمی سانتا داریم به ما یادآوری می کند. این کمپین یک کلاس کارشناسی ارشد در داستان این برند است که کاملاً با اخلاق جشن می گیرد. این احساسات را برانگیخته و در سطح انسانی به هم متصل می شود ، نشان می دهد که گاهی اوقات قدرتمندترین راه برای بازار ، فشار دادن یک محصول نیست ، بلکه گفتن داستانی است که نشان دهنده قلب و روح برند است.

https://www.youtube.com/watch؟v=zniyags5bnc

نکته شماره 6: “اسیر شده با ظرافت جشن”: زیبایی و گرما را در کمپین های خود مخلوط کنید

این فصل جشن ، مخاطبان شما را با لحظاتی از زیبایی و داستانهای دلهره آور مسخره می کند. در نظر بگیرید که یک لمس چشمگیر و عاطفی از موارد موجود در بازاریابی خود را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، کمپین تعطیلات میسی 2023 تعهد خود را برای توانمندسازی جوانان از طریق همکاری با برادران بزرگ خواهران بزرگ نشان می دهد. آنها یک بار در زندگی داوطلبان در رژه شکرگذاری میسی یک بار تجربه کرده اند و از کودکان دعوت کرده اند تا محصولات جمع کننده ای را که در پنجره های مربع نمادین هرالد ارائه شده اند ، طراحی کنند و یک لمس شخصی و زیبا به بازاریابی جشن خود اضافه کنند.

​​​​​​​نکته شماره 7: هو-هوور: مخاطبان خود را با سرگرمی مفید لبخند بزنید

طنز ابزاری قدرتمند در بازاریابی تعطیلات است و به برقراری ارتباط فوری با مخاطبان خود کمک می کند. امسال ، روی طنز بی پروا تمرکز کنید تا کمپین های خود را به یاد ماندنی کنید.

برای سال 2023 ، Starbucks ترکیبی لذت بخش از سرگرمی و طنز جشن را ارائه می دهد. مبارزات انتخاباتی آنها شامل نگاهی به تحول جشن فروشگاه های آنها است و بر مردم پشت جادو تأکید می کند. علاوه بر این ، کافه های سنتی جشن و مخلوط کریسمس ، یک مهم از سال 1984 ، به همراه نوشیدنی ها و کارت های Starbucks ، عجیب و غریب را نشان می دهد که از چیزهای اساسی جشن استفاده می کند و این فصل را برای همه شاد می کند.

نکته شماره 8: “فیز جشن و داستان”: جادوی جشن را در بازاریابی خود بپاشید

این فصل جشن ، با افزودن لمس جادو به بازاریابی خود ، روحیه جشن را در آغوش بگیرید. در نظر بگیرید که چگونه می توانید محصولات و خدمات خود را برای فصل جذاب تر و شادتر کنید.

تبلیغات کریسمس دیزنی از سال 2023. “آرزو برای تعطیلات” نمونه ای عالی از این جذابیت جشن است. این تبلیغات زنده با صدمین سالگرد دیزنی ، جوهر فصل جشن را به زیبایی پوشش می دهد. او قلب روح جشن را با طنز خوب و ارائه جهانی به تصویر می کشد و ما را به یاد شادی و معجزه ای که دیزنی برای یک قرن برای تماشاگران آورده است ، به ما یادآوری می کند. این تبلیغ فقط مربوط به محصولات بازاریابی نیست. این در مورد ایجاد یک حس معجزه و ارتباط است و عمیقاً با میل جهانی به انسجام و جادوی خواسته ها طنین انداز است.

https://www.youtube.com/watch؟v=efxxi231tni

خلاقیت تیم نرم افزاری تیم خود را برای بازاریابی Sharelov امروز شارلوف را امتحان کنید!


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا