مقالات

5 خطای رایج در بازاریابی نفوذ (و نحوه جلوگیری از آنها)


نوشته شده توسط: هیلاری مور ، هماهنگ کننده بازاریابی نفوذ

بازاریابی آنفلوانزا به یکی از مؤثرترین راه های ایجاد آگاهی ، تحریک تعامل و تبدیل مشتریان تبدیل شده است. با این حال ، با ادامه این فضا ، بسیاری از مشاغل هنوز در تأثیر بازاریابی اشتباه می کنند که می توانند بر موفقیت کمپین و بازگشت سرمایه گذاری تأثیر بگذارند. اگر در حال بررسی نحوه کار با تأثیرگذار هستید ، درک این مراحل اشتباه و چگونگی جلوگیری از آنها مهم است.

در زیر ما پنج مورد از رایج ترین اشتباهات را در تأثیر بازاریابی تقسیم خواهیم کرد و نکات بازاریابی را به اشتراک می گذاریم که می تواند در شکوفایی برند شما در این فضای پویا تلاش کند.

خطاهای مشترک در بازاریابی نفوذ

1. انتخاب تأثیر اشتباه

یکی از بزرگترین خطاهای بازاریابی تأثیر ، اولویت بندی تعداد پیروان نسبت به FIT است. ممکن است یک فلج کننده کلان با صدها هزار دنبال کننده از روی کاغذ چشمگیر به نظر برسد ، اما اگر مخاطبان آنها با جمعیتی هدف شما هماهنگ نباشد ، احتمالاً بودجه ارزشمندی را از دست می دهید.

بسیاری از مارک ها همچنین نمی توانند مشارکتهای تحت تأثیر برند ، اصالت نامزدی یا صدای صدا را بررسی کنند. این اغلب منجر به اختلافاتی می شود که به قابلیت اطمینان آسیب می رساند و پیام های کمپین را رقیق می کند.

ترتیب. فقدان اهداف کمپین

یکی دیگر از دام های مشترک راه اندازی یک کمپین بدون هدف است. آیا قصد افزایش آگاهی از برند ، تولید محتوای تولید محتوا یا مدیریت فروش مستقیم دارید؟ بدون KPI در محل ، اندازه گیری موفقیت یا بهینه سازی کمپین های آینده غیرممکن می شود.

غالباً ، مارک ها با انتظارات نامشخص ، به بازاریابی نفوذ نزدیک می شوند ، که منجر به سردرگمی می شود ، نتایج را تضعیف می کند و هزینه ها را هدر می دهد.

3. کنترل خلاق میکرو -کنترول

در حالی که مهم است که با تأثیر محصول خود و دستورالعمل های برند آشنا شوید ، یک اشتباه رایج دیگر این است که با ایجاد محتوا بیش از حد تجویز شود. تأثیرات مخاطبان خود را به بهترین وجه می دانند – دیکته هر کتیبه ، تصویر یا زاویه فیلم می تواند منجر به محتوا شود که به زور یا غیرمتعارف احساس می شود.

این نوع دولت بیش از حد اغلب خلاقیت را خفه می کند و تأثیر همکاری را کاهش می دهد.

4. این تأثیر نسبتاً تأثیر نمی گذارد

تأثیرگذاری بدون پرداخت یا فرض اینکه همکاری فقط برای محصولات کافی است ، یکی دیگر از رفتارهای مربوط به تأثیر بازاریابی است. سازندگان محتوای حرفه ای برای ارائه محتوای صیقلی و مؤثر ، زمان ، ابزارها و استعدادها را سرمایه گذاری می کنند و باید بر این اساس جبران شوند.

Lowballing نه تنها دلسردی از بالاترین سطح را برای کار با برند شما ارائه می دهد ، بلکه می تواند به شهرت برند شما در جامعه خالق نیز آسیب برساند.

5. نتوانست نتایج را ردیابی و تجزیه و تحلیل کند

سرانجام ، بسیاری از مارک ها برند را از دست می دهند ، عملکرد عملکرد یا تجزیه و تحلیل مناسب را پس از کمپین ردیابی نمی کنند. بدون بینش هایی که توسط داده ها اداره می شود ، شما نمی توانید درک کنید که چه چیزی کار کرده است (و چه چیزی نیست) ، و این باعث می شود مقیاس مؤثر کمپین های آینده را دشوار کند.

این یک از دست دادن عمده فرصت ها در یک کانال است که با بهینه سازی و تکرار پیشرفت می کند.

چگونه می توان از خطاهای رایج در بازاریابی نفوذ جلوگیری کرد

اکنون که بیشترین مشکلات را پوشش داده ایم ، در اینجا نحوه کار با تأثیرگذار به روش صحیح آمده است.

1. تمرکز روی تراز ، نه فقط اندازه مخاطب

به جای پیگیری عواقب تأثیرگذار با بزرگترین عواقب ، به دنبال سازنده هایی باشید که مخاطب آنها همزمان با مشتری هدف شما باشد. محتوای گذشته آنها را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که با ارزش های برند شما مطابقت دارد و به کیفیت تعهد توجه می کنید ، نه فقط کمیت.

ریزگردهای خرد و نانو اغلب درصد بالاتری از تعامل و محتوای معتبرتر را ارائه می دهند و آنها را شرکای قدرتمندی برای کمپین های طاقچه می کند.

2. اهداف کمپین هوشمند را قرار دهید

اهداف خاص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی ، مناسب و محدود (هوشمند) را قبل از راه اندازی کمپین خود تعیین کنید. این که آیا این حرکت ترافیک ، افزایش تبدیل ها یا تقویت مرجع اجتماعی است ، وجود یک نقشه راه روشن باعث می شود که شما و تأثیر شما مطابق انتظارات باقی بمانید.

3. با یک جهت خلاق به سازندگان اعتماد کنید

اهداف کمپین و دستورالعمل های مارک خود را به اشتراک بگذارید ، اما بگذارید تاثیرگذار محتوا را در صدای خود ایجاد کند. اصالت با مخاطب بهترین است. اعتماد به نفس شرکای شما برای ترجمه پیام خود به شکلی که احساس طبیعی جامعه آنها شود ، یکی از بهترین شیوه ها برای تأثیر بازاریابی است.

این رویکرد منجر به محتوا می شود که احساس واقعی می کنند ، بهتر می شوند و تعهد طولانی مدت را ارتقا می بخشد.

4. جبران رقابتی را پیشنهاد کنید

با تأثیرگذار خود به عنوان شرکای تجاری رفتار کنید ، نه تبلیغات رایگان. قیمت های منصفانه ای را ارائه دهید که نشان دهنده تجربه ، اندازه مخاطب و کیفیت محتوا آنها باشد. اگر در بودجه دقیق هستید ، در نظر بگیرید که جبران خسارت نقدی با ارزش مانند همکاری طولانی مدت ، فرصت های شریک زندگی یا دسترسی انحصاری به محصولات جدید را در نظر بگیرید.

احترام در ایجاد مشارکتهای قوی-آنفلوان آور ، مسیری طولانی را طی کرده است.

5. از داده های اطلاعات استراتژی استفاده کنید

نتایج کمپین را با استفاده از پیوندهای UTM ، کدهای تبلیغاتی و ابزارهای تجزیه و تحلیل برای ردیابی عملکرد مشاهده کنید. برای تعیین بازده سرمایه گذاری ، به درصد درگیری ، دامنه ، کلیک و شاخص های تبدیل نگاهی بیندازید.

با مرور منظم داده ها و بررسی ها ، می توانید رویکرد خود را بهبود بخشید و یک استراتژی بازاریابی قوی تر و مؤثرتر برای تأثیرگذاری بر تأثیرگذاری ایجاد کنید.

بهترین شیوه های بازاریابی نفوذ

برای ایجاد موفقیت پایدار در اقتصاد امروز سازندگان ، مارک ها باید فراتر از یک کمپین های خارج از کشور باشند و به استراتژی هایی که باعث افزایش اعتماد به نفس ، خلاقیت و تأثیر قابل اندازه گیری می شود ، تکیه کنند. در اینجا برخی از بهترین شیوه ها برای تأثیرات بازاریابی وجود دارد که می تواند به شما در جلوگیری از مشکلات مشترک و به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری خود کمک کند:

در ایجاد روابط سرمایه گذاری کنید

بازاریابی نفوذ فقط معامله ای نیست – این یک رابطه است. قویترین کمپین ها ریشه در مشارکتهای واقعی و بلند مدت دارند که بر روی اعتماد و ارزش متقابل ساخته شده اند. به جای نزدیک شدن به سازندگان به عنوان یک کانال تبلیغاتی یک بار ، با پسوندهای برند خود رفتار کنید.

قبل از شروع اطلاعات ، محتوای آنها را دنبال کنید و درگیر شوید. قدردانی از کارشان ، حتی فراتر از مشارکت شما. هنگامی که سازندگان احساس احترام و درک می کنند ، به احتمال زیاد بیشتر و فراتر از تولید محتوای با کیفیت و متفکر هستند. با گذشت زمان ، این روابط منجر به داستان پردازی معتبرتر از داستان ها ، ارتباط بهتر مخاطب و دنباله بیشتر در نتایج می شود.

در نظر بگیرید که برنامه های سفیر یا همکاری طولانی مدت با سازندگان را که از نزدیک با ارزش های شما ترکیب شده اند ، در نظر بگیرید. تأثیر وفاداری که با برند شما رشد می کند ، اغلب از تعهدات کوتاه مدت بهتر خواهد بود.

یادداشت های روشنی ارائه دهید اما انعطاف پذیر باشید

یک خلاصه کوتاه دقیق ، لحن موفقیت را تعیین می کند. این باید به وضوح اهداف کمپین شما ، صدای برند ، دستورالعمل پیام ها ، مخاطبان هدف ، حقوق استفاده ، مهلت ها و نتایج را تشریح کند. اگرچه ساختار مهم است ، اما شلوار بیش از حد سخت می تواند در خلاقیت و اصالت دخالت کند.

به یاد داشته باشید: تأثیرگذار مخاطبان خود را به بهترین وجه می شناسد. آنها با به اشتراک گذاشتن محتوا در لحن و سبک منحصر به فرد خود ، اعتماد به نفس ایجاد کرده اند. به جای اینکه هر جزئیات را دیکته کنید ، راهنمایی و زمینه را ارائه دهید ، سپس مکانی برای آزادی خلاقانه فراهم کنید. رویکرد انعطاف پذیر به سازندگان این امکان را می دهد تا داستان برند خود را به گونه ای بگویند که واقعاً با پیروان خود طنین انداز باشد و منجر به محتوا شود که بهتر ارائه می شود و طبیعی تر است.

شاخص ها و انتظارات را زود تراز کنید

یکی از بهترین روشهای مرمت شده برای تأثیر بازاریابی ، تراز کردن عملکرد و انتظارات موفقیت قبل از زنده شدن کمپین است. آیا واقعاً به برداشت ها ، تعامل ، ترافیک ، تبدیل یا محتوای تولید شده توسط کاربران اهمیت می دهید؟

اطمینان حاصل کنید که تأثیر شما درک می کند که موفقیت به نظر می رسد و چه شاخص هایی انتظار می رود که دوباره گزارش دهند. اگر از کدهای تبلیغاتی ، اتصالات شریک یا ابزارهای ردیابی استفاده می کنید ، این موارد را از قبل اعلام کنید. این وضوح سردرگمی را از بین می برد ، مسئولیت پذیری را فراهم می کند و به شما امکان می دهد داده هایی را جمع آوری کنید که می توانید با اطمینان از آن برای تجزیه و تحلیل پس از campaign و برنامه ریزی آینده استفاده کنید.

ترسیم محتوا در کانال ها

سرمایه گذاری خود را با تنظیم محتوای نفوذ در اکوسیستم بازاریابی خود به حداکثر برسانید. با استفاده از حق استفاده صحیح ، می توان از فیلم ها ، عکس ها و گواهینامه های آنها در وب سایت شما ، در تبلیغات پرداخت شده ، بازاریابی ایمیل و رسانه های اجتماعی ارگانیک استفاده کرد.

نه تنها عمر کمپین شما را افزایش می دهد ، بلکه شواهد اجتماعی را نیز تقویت می کند و صدای تازه و مرتبط را در پیام های برند شما به ارمغان می آورد. حتماً هنگام استفاده مجدد از محتوا در توافق خود و همیشه اعتبارنامه را تشریح کنید.

با یک شریک قابل اعتماد کار کنید

پیمایش کمپین های نفوذ ، به ویژه در مقیاس ، می تواند پیچیده باشد. از عرضه سازندگان مناسب و قراردادهای قرارداد گرفته تا مدیریت شرایط و اندازه گیری نتایج ، بازاریابی نفوذ نیاز به نظارت استراتژیک دارد.

این جایی است که شما با یک شریک قابل اعتماد مانند کار می کنید وابسته به اجتماعی می تواند تفاوت ایجاد کند. به عنوان یک آژانس پیشرو در بازاریابی برای نفوذ ، SocialFly به مارک ها کمک می کند تا بهترین سازندگان ، استراتژی های کنترل شده توسط داده ها را شناسایی کنند و کمپین های نهایی را به پایان برسانند. این که آیا شما در حال راه اندازی یک کمپین یک بار هستید یا برنامه ای را برای سفیر با یک بستر بسیار ایجاد می کنید ، تیم آنها یک تجربه بدون دردسر و نتایج قوی را تضمین می کند.

آنها تجربه عمیقی را در مسابقات خالق ، مسابقه ، مشاهده روند و تجزیه و تحلیل کارآیی ایجاد می کنند-از آنجا که برند شما می تواند در حالی که کمپین های شما با دقت انجام می شود ، روی اهداف نقاشی های بزرگ متمرکز شود.

افکار قطعی

اجتناب از این خطاهای رایج در تأثیر بازاریابی می تواند به معنای تفاوت بین یک کمپین بیشتر باشد و مواردی که منجر به موفقیت قابل اندازه گیری می شود. با تمرکز بر تساوی ، ایجاد اهداف واضح ، احترام به آزادی خلاق ، ارائه جبران خسارت منصفانه و استفاده از داده ها برای اطلاع رسانی استراتژی خود ، شما برند خود را برای موفقیت طولانی مدت قرار می دهید.

آیا شما آماده افزایش بازی بازاریابی خود برای نفوذ هستید؟ نگاه داشتن خدمات بازاریابی تأثیرگذار SocialFly و ببینید که چگونه تیم متخصص ما می تواند به شما در ایجاد مشارکت برای تأثیر برند با تأثیر بالایی که تبدیل می شود ، کمک کند.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا