مقالات

5 روش آزمایش شده برای تشویق بررسی های مشتری با استفاده از ایمیل – postcron


اخیراً بررسی بررسی کاربر محلی این نشان داده است که 91 درصد از 18 تا 34 ساله کاربران به همان اندازه توصیه های شخصی به بررسی های آنلاین اعتماد دارند. در واقع ، تحقیق این نشان می دهد که احتمال خرید یک محصول پنج بررسی 270 درصد بزرگتر از محصولی است که هیچ گونه بررسی ای ندارد.

اهمیت بررسی برای شهرت آنلاین این برند قابل کاهش نیست. بررسی ها ، مثبت یا منفی ، ایجاد اعتماد به نفس مشتری ، تبدیل بازدید کنندگان به مشتریان و تقویت رتبه بندی برند جستجوی محلی. علاوه بر این ، بررسی های مشتری ایده ارزشمندی از آنچه مشتریان در مورد برند خود فکر می کنند ، به بازاریابان ارائه می دهد. به عبارت ساده تر ، مشتریان فعلی و آینده شما از بررسی های آنلاین مراقبت می کنند.

ایمیل ها همیشه یک ابزار بازاریابی مؤثر برای تجارت بوده اند. از یک کمپین ایمیل مؤثر می توان برای تأمین انرژی استراتژی بررسی آنلاین شرکت استفاده کرد. این امر به این دلیل است که بخش بزرگتر مشتریان ترجیح می دهند تجارت از طریق ایمیل با آنها ارتباط برقرار کند. این نمودار را ببینید.

منبع: https://theblog.adobe.com/consumers-are-still-mail-obbsed-but-heyre-finding-more-balance/

چه چیزی بیشتر؟ بوها کلاچ از 1000 خریداران آنلاین فاش کرده اند که تقریباً یک چهارم محصولات آنلاین از طریق بازاریابی از طریق ایمیل ایجاد می شود. ایمیل ها روند جمع آوری یک بررسی خروجی را انجام می دهند. بنابراین ، به جای انتظار برای مرور کلی ، می توانید مکالمه را آغاز کنید و به طور فعال از مشتریان خود بخواهید که شما را بررسی کنند.

دریابید که چگونه می توانید از بازاریابی ایمیل برای به دست آوردن بررسی مشتری و ایجاد یک اعتبار آنلاین پنج استار استفاده کنید.

  • شخصی سازی کلید است

آمار کشف کنید که هر روز تقریباً 124.5 میلیارد ایمیل ارسال می شود و دریافت می شود. بنابراین ، این احتمال وجود دارد که حتی ممکن است ایمیل شما باز نباشد. هرکسی که برای بررسی یک ایمیل ارسال می کنید ، پاسخ نمی دهند. با این حال ، سفارشی کردن ایمیل های شما می تواند به شما کمک کند تا در صندوق ورودی مشتری ایستادگی کنید و شانس دریافت یک مرور کلی را بهبود می بخشید.

در الف اکتشاف بازاریابان که توسط OneSpot انجام شده است ، یک بستر برجسته برای شخصی سازی برای محتوا ، گفتند که آنها سفارشی سازی پویا در زمان واقعی را در ایمیل ها برای مؤثرترین تاکتیک ها برای تولید بررسی پیدا کردند. در حقیقت ، سازمان هایی که ایمیل های خود را شخصی سازی می کنند ، 17 درصد درآمد بیشتری نسبت به کمپین خود در مقایسه با بازاریابان که این کار را انجام نداده اند ، کسب کرده اند.

سفارشی سازی ایمیل یکی از باهوش ترین تاکتیک هایی است که می توانید برای هدایت انگیزه ها و تشویق مشتریان برای مشاهده محصول یا خدمات خود استفاده کنید. فقط ذکر نام یا نام شرکت کافی نیست. نشان دهید که با ذکر محصول خاص یا خدماتی که انتخاب کرده اند ، به انتخاب مشتری خود چقدر اهمیت می دهید. از آنها برای استفاده از محصول خود تشکر می کنم و از آنها سؤال می کنند که تجربه آنها چگونه بوده است.

ببینید که چگونه هاپسچچ ، یک برنامه کاربردی الکترونیکی برای لباس کودکان ، ایمیل شما را کوتاه ، ساده و به همان اندازه که باعث می شود مشتری خاص باشد ، حفظ می کند.

ابزارهای توکن ها برای سفارشی کردن hubspot بازاریابان را تسهیل می کند تا نشانه هایی را که به گیرندگان ایمیل سفارشی می شوند ، اضافه کنند. با استفاده از این ابزار می توانید نام گیرنده و اطلاعات تماس ، شرکت ، معامله یا بلیط را برای ارسال ایمیل های شخصی اضافه کنید و از مشتریان خود بخواهید که بررسی کنند.

  • مشتریان خود را بر اساس فعالیت ایمیل خود بخش کنید

نیازها و انتظارات مشتری برای اولین بار با موارد تکرار شده متفاوت است. مشتریان مکرر به برند شما وفادارتر هستند و بدون توجه به چند سؤال که از شما می پرسند ، می توانند با صبر و حوصله نظرات خود را در مورد محصول به اشتراک بگذارند. با این حال ، همان قالب بررسی ممکن است برای کاربر جدید کار نکند.

بنابراین ، مهم است که لیست ایمیل های خود را بر اساس مکان ، سن مشتری ، سابقه خریدها و تاریخ مشترک آنها به دست آورید. تقسیم لیست ایمیل به شما کمک می کند تا یک کمپین هدفمند را برای به دست آوردن بررسی های قابل نفوذ مشتری وارد کنید. برای تقسیم لیست ایمیل خود با خدمات بازاریابی ایمیل مانند GetResponse ، تماس مداوم و MailChimp تماس بگیرید و ایمیل های مناسب را برای بررسی مشتریان بر اساس اقدامات خود در فروشگاه یا وب سایت خود ارسال کنید.

  • (و وسوسه انگیز!) را تسهیل کنید تا مشتریان بتوانند بررسی کنند

یکی از بهترین راه ها برای بهبود واکنش مشتری شما به درخواست های بررسی شما ، تسهیل روند آنها است. به سادگی می توانید یک لینک مروری اضافه کنید که مشتریان می توانند برای ترک بازخورد محصول کلیک کنند. به عنوان یک گزینه دیگر می توانید پیوند Google Review را ایجاد کنید این باعث می شود مشتری در صفحه Google My Business شما باشد ، که به آنها امکان می دهد یک بررسی ارسال کنند و درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

ببینید که چگونه Sugar Cosmetics ارتباطی را ارائه می دهد که مشتریان می توانند با زحمت بر روی آن کلیک کنند تا یک مرور کلی را ترک کنند.

درج رتبه بندی یا ایموجی ها در ایمیل های بعدی خود روش دیگری برای ترغیب مشتریان برای ترک نمای کلی از تجارت شما است.

آدیداس ایمیل هایی را با پیوندی به صفحه هدف خود ارسال می کند ، که بسیار تعاملی و بصری است ، باعث کاهش خستگی کلیک و سریع و آسان فرآیند بررسی می شود.

یک انگیزه جذاب به عنوان یک کوپن یا کد تخفیف می تواند باعث افزایش نیاز به مشتریان برای ترک یک بررسی شود. این تاکتیک همچنین پس از اتمام روند بررسی ، مشتریان را به وب سایت شما باز می گرداند. ببینید که چگونه برج ، وسایل آشپزخانه پیشرو در انگلستان ، از این تاکتیک به نفع خود استفاده می کند.

مشتریان دوست دارند ببینند که چگونه از بررسی های آنها استفاده می شود. به عنوان مثال ، الف توصیه های مشتری صفحه در وب سایت شما ، ارائه بررسی های واقعی توسط کاربران محصول شما نه تنها باعث تقویت اعتبار و تعهد شما به مشتریان می شود بلکه مشتریان جدید را نیز ترغیب می کند تا یک نمای کلی را ترک کنند. جایزه: شما همچنین UGC (محتوای تولید شده از محتوا) را برای برند خود دریافت می کنید.

با دقت مشخص کنید که می خواهید پس از خرید با درخواست بررسی مشتری ، ایمیل ارسال کنید. زمان این ایمیل به طور قابل توجهی به ماهیت محصول شما بستگی دارد.

به عنوان مثال ، فروشگاه های تجارت الکترونیکی فروش لباس یا کفش می تواند پس از تحویل محصول ، یک ایمیل برای یک بررسی ارسال کند. این امر به این دلیل است که در آن زمان مشتری مطمئناً حداقل یک بار از محصول استفاده می کند.

از طرف دیگر ، محصولاتی مانند کرم پیری یا مکمل های بهداشتی مدت زمان طولانی تری را بین خرید و بررسی ایمیل درخواست می کنند. همین مورد در مورد e -goods یا کتاب نیز صدق می کند. در این موارد ، مشتری چندین هفته طول می کشد تا محصول را به طور کامل تجربه کند و یک بررسی دقیق بنویسد.

دریابید که چگونه مشتریان شما احتمالاً از محصول استفاده می کنند و کاملاً با برند خود درگیر می شوند و در صورت پاسخ به درخواست بررسی محصول ، پنجره را با دقت حل می کنند. برای ارسال ایمیل های مناسب و به موقع به مشتریان خود از اتوماسیون از طریق ایمیل استفاده کنید.

  • فراموش نکنید که راندمان ایمیل خود را آزمایش کنید

شما نمی دانید چه نوع پیام برای کدام مشتری کار خواهد کرد. بنابراین مهم است که ایمیل های مختلف را با مخاطب هدف خود آزمایش کنید و در نظر بگیرید که آیا آنها در دریافت یک بررسی موفق هستند یا خیر. A/B آزمایش درخواست های بررسی شما فقط می تواند شانس مشتریان را برای باز کردن ایمیل شما و ترک یک بررسی افزایش دهد ، بلکه باعث افزایش ترافیک و فروش در وب سایت شما نیز می شود.

موضوع ایمیل ، طول ، سفارش سفارش ، محتوا ، تجسم و CTA خود را آزمایش کنید تا بهترین الگوهای ایمیل را تعیین کنید. ابزارهای آنلاین مانند کمپین مانیتور و SendInblue می توانند ایده مفیدی از کمپین ایمیل خود را به شما ارائه دهند و به شما امکان می دهند ایمیل های نامزدی را برای بررسی درخواست های بررسی خود بنویسید.

به عنوان مثال ، آیا می دانید که طول خط موضوع می تواند CTR ایمیل شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد؟ بوها مطالعه ای در مورد بازگشت او به اشتراک می گذارد که خطوط موضوع 61 – 70 شخصیت بالاترین تعرفه باز را دارند. آزمایش A/B ایمیل های شما چنین عواملی را نشان می دهد و به شما در ایجاد ایمیل های سودآور کمک می کند که بررسی های با کیفیت را ایجاد می کنند.

جمع بندی

بررسی مشتری ، چه مثبت و چه منفی ، ایده ای راجع به نحوه درک مشتریان از برند شما ارائه می دهد. با این حال ، یک فکر خالص برای ترغیب مشتریان به ترک یک بازرسی می تواند کاملاً قانع کننده باشد.

لیست ایمیل شما یک منبع عالی است که می تواند به شما در دریافت بررسی ارزشمند مشتری برای تجارت خود کمک کند. هنگامی که به درستی انجام شد ، بازاریابی ایمیل موثر این می تواند روند جمع آوری بررسی را آسان و استرس زا باشد. نکات مربوط به بازاریابی ایمیل فوق الذکر را برای ضبط استراتژی بررسی آنلاین خود و تقویت اعتبار برند خود در نظر بگیرید.

برای نویسنده:

Pratik Dholakiya بنیانگذار 20 Media ، یک آژانس بازاریابی محتوا است که متخصص سئو با محتوا و داده است. Pratik در سایت هایی مانند Forbes ، Moz ، Sew ، Huffington Post ، Kissmetrics ، کارآفرین و شرکت Fast شرکت کرده است تا چند مورد را نامگذاری کند.

آن را پیدا کنید توییتر dholakiyapratik برای چت سریع
وابسته به لینکدین جدید پراتیک ذوالکیا // فیس بوک جدید @pratik.dholakiya




Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا