5 نکته برای به دست آوردن صفحه فیس بوک خود بیشتر

امروز بیش از 200 میلیون شرکت در فیس بوک حضور دارند ، اما سایت شبکه های اجتماعی فراتر از لحظه ای گسترش یافته است که مشاغل باید از اهمیت آن متقاعد شوند. همه می دانند امروز فیس بوک چقدر حیاتی است ، بنابراین بیایید درست به نقطه این پست پرش کنیم: مطالعه پنج نکته بازاریابی برای لذت بردن از دوست داشتن بیشتر در فیس بوک.
1. از ماموریت خود آگاه باشید
قبل از تهیه یا ویرایش صفحه پروفایل فیس بوک خود ، یک بیانیه ماموریت روشنی را برای استراتژی بازاریابی خود بیان کنید. مأموریت شما تلاش بازاریابی فیس بوک شما را هدایت می کند و همچنین توضیح می دهد که شرکت شرکت شما به اعضای فعلی و آینده جامعه شما چیست. به عبارت دیگر ، مأموریت شما باید هدف شرکت شما و اینکه چرا مشتریان شما به شما احتیاج دارند توضیح دهد.
یک مأموریت واضح و خوب ، ریشه موفقیت برای بسیاری از مارک های محبوب امروز است. به عنوان مثال ، استیو جابز اپل را با مأموریت پشتیبانی و تشویق خلاقیت ایجاد کرد ، نه فقط فروش رایانه. اگر از ایده های خود خارج هستید ، به نام های بزرگ در صنعت خود و بیانیه های ماموریت آنها نگاه کنید.
به عبارت ساده ، شما باید از اینکه چه نوع شغلی را راه اندازی می کنید آگاه باشید تا بتوانید آن را با دیگران در فیس بوک به اشتراک بگذارید. شما ممکن است شما را به طور مستقیم مانند فیس بوک درست نکنید ، اما این امر پایه و اساس کاملی برای استراتژی بازاریابی که انجام می دهید ایجاد می کند.
2. تماشا کنید ، آزمایش کنید و یاد بگیرید
بیایید بگوییم که شما یک استراتژی بازاریابی محکم در فیس بوک دارید. اگر فکر می کنید تنها چیزی که اکنون باقی مانده است استفاده از استراتژی است ، دوباره فکر کنید. تعریف یک استراتژی کامل فیس بوک همیشه در حال تغییر است و شما باید به طور مداوم آزمایش کنید ، تماشا کنید و یاد بگیرید که چه کلیک ها و چه چیزی از بین رفته است.
شما باید نتایج اقدامات فیس بوک خود را ردیابی کرده و از آن برای ارزیابی بهترین استراتژی برای تجارت خود استفاده کنید. خوشبختانه ، منابع بسیار خوبی برای پیگیری موفقیت رسانه های اجتماعی شما وجود دارد. Facebook Insights یکی از بهترین ابزارهای ردیابی است ، اما از یافتن و استفاده از ابزار ردیابی مورد نظر خود دریغ نکنید.
فقط اطمینان حاصل کنید که از ابزار انتخاب شده خود تا حد امکان داده در فعالیت های فیس بوک خود دریافت کرده اید. شاخص های زیادی وجود دارد که اثرات تلاش بازاریابی شما را نشان می دهد. در اینجا خوب برای فیس بوک وجود دارد:
- تعداد طرفداران و پیروان در فیس بوک شما یک روز برنده می شوید.
- افرادی که در مورد آن صحبت می کنند (PTAT).
- نسبت نامزدی صفحه فیس بوک شما ، که با تعداد لایک ها ، نظرات و اشتراک ها نشان داده شده است.
- درصد تعهد در طول روز هفته یا زمان روز
- میزان تبدیل ، مانند تعداد ثبت نام ها و کلیک در تبلیغات فیس بوک شما.
با محتوایی که انجام می دهید و به اشتراک می گذارید (عکس ، فیلم ، پیوندها و/یا ترکیبی از آنها) ، فرکانس پست های خود و تماس های اکشن خود را استفاده کنید. سایر مارک های موفق فیس بوک را بررسی کنید و آنچه را که می توانید بیاموزید.

دیزنی ، Oreo ، Starbucks و Coca Cola نام های بزرگی در فیس بوک هستند و می توانند نحوه شرکت در جامعه خود را به شما آموزش دهند و علاقه های فیس بوک را افزایش دهند. با تماشای بهترین مارک های صنعت خود می توانید حتی بیشتر یاد بگیرید. برچسب های آنها ، تماس های اقدام را مطالعه کنید و در صورت امکان صفحه ای از استراتژی بازاریابی خود بگیرید.
3. وضوح ، اتصال ، قوام
وقتی برای جامعه فیس بوک خود محتوا می کنید ، باید مطمئن شوید که این موارد زیر را دارد:
وضوح– پیام باید به همراه برچسب و فراخوانی برای اقدام واضح باشد. این همچنین به روزرسانی های شما در صفحات ، پوشش عکس و سایر موارد موجود در حساب Facebook شما در حال گسترش است
رابطه– محتوایی که به اشتراک می گذارید باید باعث شود افراد در صفحه فیس بوک شما صحبت کنند. از این مکالمات برای گوش دادن به جامعه خود و ایجاد رابطه استفاده کنید
ثبات– محتوا باید با پیام و فرهنگ کلی شرکت شما و همچنین صفحه فیس بوک مطابقت داشته باشد. رعایت نام تجاری شما باید در واقع فراتر از ظاهر محتوای شما و همچنین تیم رسانه های اجتماعی شما باشد.
یادآوری این نکته حائز اهمیت است که فیس بوک و سایر سایتهای رسانه های اجتماعی سیستم عامل های تعاملی هستند. بسیاری از شرکت ها در نهایت از فیس بوک فقط برای فشار دادن اطلاعات تبلیغاتی به جای تعامل با پایگاه مشتری خود استفاده می کنند.
برای اطمینان از رشد جامعه شما به طور مداوم با طرفداران خود ارتباط برقرار کنید. لازم نیست شخصاً به هر نظر پاسخ دهید. پاسخ ساده و کوتاه برای نظرات جالب به اندازه کافی خوب است.
[Recommended reading: 4 Free Ways To Grow Your Facebook Page]

4. محتوایی را ایجاد کنید که می تواند به اشتراک گذاشته شود
همانطور که قبلاً ذکر شد ، باید با محتوایی که به اشتراک می گذارید آزمایش کنید. این بدان معنی است که می توانید از تمام شخصیت های مجاز ارائه شده توسط فیس بوک برای ایجاد پست های مینی وبلاگ حیرت انگیز و جالب استفاده کنید. با این حال ، بخش بیشتری از مطالب شما باید به اشتراک گذاشته شود. در اینجا برخی از اصول اساسی برای ایجاد محتوای مشترک آورده شده است. باید …
- کوتاه ، ترجیحاً محدود به 80 کاراکتر
- متنوع ، به معنای استفاده از صوتی ، فیلم ، پیوندها و عکس ها. یا ترکیبی از آنها در پست های مختلف
- پاسخی را به گونه ای ایجاد کنید که محتوایی که با یک سوال به پایان می رسد یا سرگرم کننده یا جالب است ترجیح داده می شود
- آنچه را که افرادی که از صفحه فیس بوک شما بازدید می کنند در واقع تحویل دهید
- ارسال شده در زمان مناسب روز و روز مناسب هفته برای رسیدن به بیشترین طرفداران
مورد دوم از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا انتشارات فیس بوک می توانند به سرعت زیر شرایط طرفداران و انتشار اخبار ناپدید شوند. پست های شما قبل از وقوع باید به سرعت توجه خود را جلب کنند.
5. در مورد موضوعات مفید و به موقع بنویسید
تغییرات به سرعت در فیس بوک و سایر وب سایت های رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد ، این بدان معنی است که همیشه چیز جدیدی برای نوشتن و به اشتراک گذاری با جامعه شما وجود دارد. بسته به اطلاعاتی که می خواهید به اشتراک بگذارید ، این پست های به موقع می توانند طولانی یا کوتاه باشند و حاوی پیوندها ، عکس ها ، فیلم ها یا حتی این سه نفر باشند. با توجه به ارزش و به موقع بودن آن ، جامعه شما و سایر طرفداران آینده احتمالاً پست را می خوانند و به اشتراک می گذارند و در فیس بوک دوست دارند.
اگر شرکت شما بخشی از صنعت فناوری اطلاعات یا صنعت دیگری است که واقعاً سریع تغییر می کند ، شما باید آماده باشید تا بیشترین موضوعات و روندها را پوشش داده و آنها را با جامعه خود به اشتراک بگذارید. سپس می توانید محتوای وبلاگ شرکت خود را برای قرار گرفتن در معرض بیشتر تغییر داده یا گسترش دهید.
پایان
در پایان روز ، تمرکز شما نه تنها باید روی گرفتن لایک های بیشتر در فیس بوک باشد بلکه به یک شرکت بهتر برای آنها تبدیل شود. تعیین فیس بوک به عنوان یک بستر بازاریابی ساده ساده سازی است. همچنین این یک بستر عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان ، تماس با آنها و بهبود نحوه انجام کار است. همچنین باید به یاد داشته باشید که با وجود شخصیت سریع ، ممکن است برای دیدن نتایج فیس بوک زمان لازم باشد. صبر و اقدامات درست ، همانطور که در این مقاله توضیح داده شده است ، در دراز مدت نتایج مثبتی به شما می دهد.
توجه: اگر آنچه را که فقط خوانده اید دوست دارید ، لطفا روی Facebook به عنوان -Button کلیک کنید زیر جعبه نویسنده من. بله ، این نمونه ای از تماس مستقیم برای عمل بود
[Recommended reading: 5 Best Ways To Get More Facebook Likes]

[Image credits – Main image: Pixabay; other images are from their respective websites and/or social platforms or articles]

آنجلین یک وبلاگ نویس مهمان و خواننده روشن است که همه چیز را در مورد رسانه های اجتماعی می خواند. او همچنین نسبت به سگ خود اشتیاق دارد و عاشق سفر به سراسر کشور است و دوست دارد تعطیلات را در کشور بپذیرد.




