مقالات

5 ویژگی اساسی یک استراتژی قوی در رسانه های اجتماعی


با توجه به محبوبیت روزافزون آنها ، رسانه های اجتماعی در حال حاضر به ابزاری قدرتمند برای تجارت هر صنعتی برای ارتباط و تعامل با مخاطبان خود تبدیل شده اند. طبق مطالعات اخیر ، رسانه های اجتماعی بیش از 34 ٪ از زمانی را که مردم در اینترنت می گذرانند ، نشان می دهد که باعث می شود فروشگاه ها و مارک های بیشتری بیشتر به اینترنت بروند تا مخاطب بتواند اطلاعات خود را گسترش داده و افزایش دهد. بنابراین ، استراتژی رسانه های اجتماعی اکنون بخشی تعیین کننده از بازاریابی دیجیتال است.

در این مقاله ، ما نکات اصلی را برای اجرای یک استراتژی بازاریابی برای رسانه های اجتماعی در تجارت تجزیه و تحلیل خواهیم کرد و نکات مفیدی در مورد چگونگی ایجاد یک استراتژی اجتماعی مؤثر برای برنامه توسعه تجارت خود در اختیار شما قرار می دهیم.

منبع تصویر

استراتژی رسانه های اجتماعی: چرا اهمیت دارد؟

اول از همه ، درک دلایل و مزایای اصلی ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی بسیار مهم است و اولین موردی که می خواهیم توجه داشته باشیم این است که میلیاردها نفر از آن از آن استفاده می کنند. ایجاد برنامه مناسب برای حساب اجتماعی یا توسعه تجارت شما می تواند به میزان قابل توجهی ارتقاء تجارت شما را افزایش دهد.

دوم ، برنامه ریزی همه مراحل برای رقابت در هر صنعت آسان تر است. همچنین این یک روش عالی برای تعامل با مخاطبان شما ، بهبود قاچاق در وب سایت ها و درآمد فروش است. نکته آخر اینکه با ارائه تعداد پایدار بازدید کنندگان و افزایش مخاطب ، وب سایت شما را تکمیل می کند.

حالا ، بیایید در شماره صحبت کنیم: بیش از 90 ٪ از مخاطبان اینستاگرام می گویند که آنها شروع به دنبال کردن برند می کنند ، به وب سایت وی می روند یا در آنجا خرید می کنند. بیش از 90 میلیون مشاغل کوچک از فیس بوک برای تجارت الکترونیکی خود استفاده می کنند. و حداکثر 69 ٪ از کاربران فیلم درباره محصول را در YouTube تماشا می کنند تا در مورد خرید فکر کنند.

چشمگیر ، درست است؟

نکات کلیدی برای ایجاد یک استراتژی اجتماعی قوی

1) ایجاد اهداف هوشمند

برای مؤثر در استراتژی خود ، باید معیارهای موجود را برآورده کند:

  • S خاص است – با هدف مخاطبان خاص ؛
  • M یک قابل اندازه گیری است – با هدف افزایش درآمد.
  • A برای دستیابی به آن است – نزدیک به واقعیت ، مواردی که در واقع قابل دستیابی هستند.
  • R مناسب است – بر اساس اطلاعات و آمار واقعی.
  • T برای اندازه گیری زمان محدود با مهلت ها به منظور ردیابی پیشرفت است.

در صورت استفاده صحیح ، این اهداف هوشمند می توانند به شما کمک کنند تا یک استراتژی قدرتمند برای تجارت خود ایجاد کنید.

2) مخاطبان خود را بشناسید

با دانستن مخاطب خود ، درک ایده اصلی استراتژی شما بسیار ساده تر است زیرا به سمت کاربر نهایی تجارت شما گرایش دارد. این بدان معنی است که شما می توانید از طریق حساب های رسانه های اجتماعی به روشی درست که می خواهند انجام دهند با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. علاوه بر این ، این نکته مهمی در تبدیل پیروان خود به مشتری برای تجارت شما است.

برای این منظور ، متداول ترین شاخص های تجزیه و تحلیل مکان ، سن ، علایق ، حرفه و حتی درآمد متوسط است. هنگامی که نیازها و خواسته های مخاطبان خود را نشان دادید ، توجه آنها به اینترنت و تقویت تعامل شما بسیار ساده تر خواهد بود.

3) رقبا را تجزیه و تحلیل کنید

بعضی اوقات ، هنگامی که ذهن شما در مورد نقاط مفقود شده استراتژی رسانه های اجتماعی خالی است ، احساس می کنید با رفتن به صفحات رقبای خود ، در کفش کاربران احساس کنید. ویژگی هایی را که دوست دارید و دوست ندارید در مورد حساب آنها که می خواهید تجدید نظر کنید و چه کسی بهتر است برای حساب شخصی خود درخواست کنید ، نشان دهید؟ سپس مقایسه مختصری از نقاط قوت و طرف های گمشده شما و رقبای خود را انجام دهید ، پس آنچه ما به شدت توصیه می کنیم یک کاغذ را انتخاب کنید و همه این ایده ها را حتی غیرمعمول ترین آنها بنویسیم.

اینستاگرام-Shoppable-1024x683

منبع تصویر

این لیست می تواند به یک تقویت کننده بزرگ برای استراتژی بهبود شما تبدیل شود ، بنابراین آن را از دست ندهید!

4) یک محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید

یکی از نکات مهم استراتژی اجتماعی ، ایجاد یک محتوای جذاب و به یادگار است که توجه مخاطبان را به خود جلب می کند و به شما در توسعه علاقه آنها به محصول خود کمک می کند. البته ، نباید خیلی بزرگ و کسل کننده باشد ، بنابراین توصیه می کنیم به اصل بوسه بچسبید (آن را کوتاه و به سادگی نگه دارید). همچنین ، این یک گزینه عالی برای استفاده از برخی از کمک ها است مقالهبنابراین راندمان محتوای خود را افزایش دهید.

به گفته فوربس ، محتوای برنامه ریزی شده خوب یکی از کلیدهای ساخت است استراتژی های موفق رسانه های اجتماعیبه گونه ای که به احتمال زیاد همه الزامات مخاطبان خود را برآورده می کند و با آن ارتباط نزدیکی برقرار می کند.

5) ایده خود را ارتقا دهید

با این حال ، اکنون کافی است که نکات ذکر شده در بالا را بیان کنیم ، زیرا تهیه یک برنامه ارتقاء مؤثر برای انجام همه کارها ضروری است. این بدان معنی است که شما همچنین باید تبلیغاتی را که می تواند برای تجارت شما و نحوه عملکرد آن اعمال شود ، در نظر داشته باشید. به عنوان مثال ، دانستن ترجیحات مخاطبان خود ، می توانید به راحتی تبلیغات هدفمند را در فیس بوک یا اینستاگرام انجام دهید زیرا احتمالاً از طریق تبلیغات رسانه های اجتماعی با کاربر خود ملاقات می کنید.

روابط و محصول خود را به 1 میلیون نفر ارتقا دهید

منبع تصویر

به عنوان مثال ، یک فیلم کوتاه از محصول خود ، مزایای آن یا مواردی که می تواند ارائه آن به کاربر بالقوه مفید باشد ، تهیه کنید. مشخص شده است که بیش از 30 ٪ از مردم دوست دارند قبل از فکر کردن در مورد خرید آن ، فیلم های محصول را تماشا کنند. بنابراین ، استفاده از محتوای ویدیویی در تبلیغات رسانه های اجتماعی شما نیز می تواند زمان مناسبی برای شامل استراتژی شما باشد.

پایان

به طور کلی ، استراتژی رسانه های اجتماعی امروزه ابزاری نامنظم است که می تواند تجارت شما را به میزان قابل توجهی تقویت کرده و در هر صنعت رقابت کند. در اینجا ما دلایل اصلی ایجاد استراتژی خودمان را ارائه داده ایم و 5 روش مؤثر برای گنجاندن تا زمان انجام این کار اضافه کرده ایم. این روشها می تواند برای هر شبکه اجتماعی اعمال شود ، بنابراین نیازی به نگرانی نیست.

بدون شک ، ما توصیه می کنیم که بلافاصله برنامه خود را برای توسعه رسانه های اجتماعی ایجاد کرده و خودآمدی آن را بررسی کنید.

تیم ما با آن آرزوی موفقیت می کند!

نماد

با اندرو ویلسون آشنا شوید

اندرو ویلسون یک نویسنده واجد شرایط با تجربه در محتوای بازاریابی ، فناوری ، بازاریابی دیجیتال ، استراتژی های برندسازی و روند بازاریابی است. همه اینها به او کمک می کند تا مقالات حرفه ای را به مخاطب ارائه دهد و از طریق خوانندگان نرخ بازخورد قوی ایجاد کند.




Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا