55+ آمار برند شخصی برای 2025

مانند هر آمار بازاریابی دیگر ، اهمیت برند تجاری را نمی توان دست کم گرفت.
با انجام راه درست ، برندسازی می تواند ضمن جلب اعتماد شما به کاربران شما تجربه پایدار بدهد.
در این راهنما آخرین آمار برند را فاش می کنم ، که دیدگاه شما از برندسازی را برای همیشه تغییر می دهد.
آمار برند 2023
برندسازی یک جنبه مهم در بازاریابی است ، به طوری که با آخرین آمار و روندها برای هر شرکتی که می خواهد در صنعت خود بماند ، بسیار مهم است.
هنگامی که به درستی انجام شود ، دنباله برند می تواند به چشم انداز دلیلی برای انتخاب شما به جای رقابت و تبدیل کردن گشت و گذارهای وب تصادفی برای تکرار مشتریان ارائه دهد.
در زیر برخی از آخرین آمار برندسازی که به آنها علاقه مند خواهید شد.
بیایید شروع کنیم
ناوبری
چرا برندسازی آمار مهم است
بیایید با اهمیت مارک تجاری شروع کنیم:
1. پیروی از برند در کلیه کانال ها می تواند 23 ٪ درآمد را افزایش دهد.
2. 77 ٪ از متخصصان بازاریابی گفتند که این برند قوی برای برنامه های رشد آنها بسیار مهم است.
3 26 ٪ از کاربران می گویند که تمایل دارند نسبت به محصولات وفادار تر از محصولات باشند.
4. 66 ٪ از بازاریابان بر این باورند که سازمان آنها به زودی به جای آسیب رساندن به برند خود ، رشد را فدا می کند.
5. 94 ٪ از مشتریان می گویند که به مارک هایی که شفافیت کاملی از برند را ارائه می دهند ، وفادار خواهند بود.
6. کاربرانی که از نظر عاطفی به برند متصل می شوند ، 306 ٪ ارزش زندگی بالاتر (LTV) دارند.
7. 31 ٪ از کاربران می گویند قابلیت اطمینان مهمترین ویژگی برند است.
8. 77 ٪ از مشتریان می گویند که آنها ده سال یا بیشتر با مارک های خاص روابط محکمی داشته اند.
خواندن مناسب: 51+ آمار در مورد بازاریابی ایمیل
برندسازی برای آمار جستجوی شغل
در اینجا برخی از آمار جستجوی شغلی که برای ما جالب به نظر می رسید:
1. 78 ٪ از متقاضیان شغل می گویند که تجربه کلی نشانه روشنی از چگونگی قدردانی یک شرکت از کارمندان خود است.
2. برند بزرگ کارفرمای 50 ٪ متقاضیان شغل واجد شرایط را تولید می کند.
3. 84 ٪ از متقاضیان شغلی هنگامی که تصمیم می گیرند برای کار درخواست کنند ، اعتبار شرکت را به عنوان کارفرما می دانند.
4. حتی برای پرداخت بالاتر ، 50 ٪ از افراد متقاضی شغل برای شرکتی با اعتبار نام تجاری بد کار نمی کنند.
5. 85 ٪ از جستجوی شغل امروز در موتور جستجو شروع می شود. مردم به دنبال یک شرکت به همان روشی هستند که به دنبال راه حل هایی برای مشکلات خود هستند ، به همین دلیل کارفرمایان برندسازی بسیار مهم هستند.
6. 72 ٪ از استخدام های جهان می گویند که برند کارفرمایان به میزان قابل توجهی بر روند استخدام تأثیر می گذارد.
آمار تشخیص برند
1. رنگ تأثیر قابل توجهی در شناخت این برند تا 80 ٪ دارد.
2. ارائه برند شما به طور مداوم ، صرف نظر از کانال ، می تواند درآمد را تا 23 ٪ بهبود بخشد.
3. موسیقی می تواند منجر به انگیزه 46 ٪ به نفع این برند شود.
4. 33 ٪ از 100 مارک اول جهان شامل آبی در آرم های آنها بود.
5. شرکت هایی که دارای مارک دائمی هستند 3.5 برابر فرصت بیشتری برای به دست آوردن دید قوی از برند نسبت به مارک های متناقض دارند.
6. مردم می توانند اولین برداشت از آرم شرکت را در 10 ثانیه ایجاد کنند.
آمار برند بصری
1. 38 ٪ از کاربران اینترنت اگر طرح جذاب نباشد ، بازدید از وب سایت را متوقف می کند.
2. 54 ٪ از کاربران می خواهند محتوای ویدیویی بیشتری را از یک تجارت یا مارک تجاری که از آنها حمایت می کنند ، ببینند.
3. 70 ٪ از مشاغل در بازاریابی محتوای بصری سرمایه گذاری می کنند.
تا سال 2021 ، ترافیک جهانی وب از محتوای ویدیویی 82 ٪ از کل ترافیک اینترنت کاربر خواهد بود.
5. این فیلم شکل اصلی رسانه ای است که در بازاریابی محتوا استفاده می شود.
6. احتمالاً مردم فقط 10 ٪ از اطلاعاتی را که در سه روز می شنوند به خاطر می آورند. اما اگر تصویر با همان اطلاعات استفاده شود ، افراد می توانند سه روز بعد 65 ٪ از همان اطلاعات را ذخیره کنند.
7. بازی ها ، مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش سه صنایع اول هستند که انتظار می رود برای رشد تجارت بیشتر در فناوری واقعیت مجازی (VR) سرمایه گذاری کنند.
1. 93 ٪ از مارک ها مشتری ویدیویی جدیدی را که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده بود دریافت کردند.
2. مارک ها تا 37 ٪ از برداشت های کلی خود را در اینستاگرام از اینستاگرام داستانهای دریافت می کنند.

3. شرکت ها یا برند را تا 70 ٪ از هشدهای اینستاگرام ایجاد می کنند.
4 77 ٪ مشتریان نسبت به مارک هایی که توییت خود را برآورده می کنند احساس مثبت تر می کنند.
5. 12 ٪ از کاربران رسانه های اجتماعی می گویند که آنها برای محصولات و خدمات جدید مارک ها را دنبال می کنند.

6. محتوای بصری فرصتی 40 ساله برای اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی دارد.
7. مارک ها اکنون از زمان تبلیغات اینستاگرام 43 درصد در سال 2018 از اینستاگرام برای تبلیغات استفاده می کنند.

مقاله مربوطه: 51+ آمار سئو [updated]
آمار بازاریابی محتوا
1. 78 ٪ از کاربران می گویند مارک هایی که روی محتوای شخصی تمرکز می کنند از مارک هایی که فقط محتوای مشترک تولید می کنند ، قابل اطمینان تر هستند.
2. شرکت های وبلاگ 67 ٪ مشتری بیشتری را نسبت به مارک های وبلاگ نویسی تولید می کنند.
3. 70 ٪ از کاربران احساس نزدیکی به مارک هایی دارند که روی بازاریابی محتوا تمرکز می کنند.
4. کمپین های بازاریابی محتوا 3 برابر میزبان هزینه های دلار نسبت به تقاضای پرداخت شده دریافت می کنند.
5. 63 ٪ از مارک ها استراتژی بازاریابی مستند برای محتوا ندارند.

6. 67 ٪ از بازاریابی B2B می گوید وبینارها مؤثرترین استراتژی بازاریابی برای محتوا هستند.
7. این ویدئو اکنون قالب اصلی رسانه ای است که در بازاریابی محتوا ، اینفوگرافیک های فراتر از این و وبلاگ های حاشیه ای بالاتر استفاده می شود.

آمار برند شخصی 2023
1. مصرف کنندگان تقریباً 3 برابر بیمار هستند تا یک مارک را در نظر بگیرند که ارزش شخصی را بیشتر از ارزش تجارت نشان می دهد.
ترتیب 94 ٪ از کاربران نسبت به برندی که شفافیت کاملی را ارائه می دهد ، وفادارتر خواهند بود.
3. پیشرو کارمند بازاریابی اجتماعی هفت برابر بیشتر از سایر مشتریان تبدیل می کند.
4. 60 ٪ از کاربران در ایالات متحده تصمیمات خود را برای خرید ارزش ها ، کلمات و اقدامات رهبران شرکت تنظیم می کنند.
5. مارک هایی که دارای سطح بالایی از مشارکت کارمندان هستند ممکن است سه برابر بالاتر از رضایت مشتری داشته باشند.
6. 54 ٪ از نوجوانان می گویند که به دلیل اخلاق آن ، عمداً از برند خریداری کرده اند یا از آن حمایت کرده اند.
آماری برای استفاده از احساسات در برند
1. مارک هایی که محتوای کاملاً عاطفی تولید می کنند ، حدود 2 برابر بهتر از آنهایی که فقط محتوای منطقی دارند ، عمل می کنند.

2. کاربران مارک هایی را ترجیح می دهند که ارزش شخصی را از طریق تماس های عاطفی نشان می دهند.
3. بیش از 60 ٪ از پاسخ دهندگان محتوای مثبت را با “تعجب” ، “شادی” و “تحسین” ترجیح می دهند.
4. رنگ برند نقش مهمی در ایجاد احساسات از مصرف کنندگان دارد.
5. استخراج ترس در کمپین های بازاریابی به یک برند کمک می کند تا به عنوان تنها چیز خوب در دنیای تاریک تلقی شود.
6. هنگامی که مصرف کنندگان ارتباط عاطفی مثبت با برند دارند ، 6.6 برابر بیشتر از این اشتباه شرکت می کنند ، 7.1 برابر بیشتر از شرکت خریداری می کنند و 8.4 برابر بیشتر به برند اعتماد دارد.

7. علائم B2B هنگام استفاده از پیام های عاطفی و نه منطقی بازاریابی ، بیشتر مورد پسند مشتریان قرار می گیرد.
8. مصرف کنندگان ترجیح می دهند ارتباط برند عاطفی مثبت با رضایت مشتری داشته باشند.
نتیجه گیری: آخرین آمار در مورد برند برای سال 2023
این یک ایده منطقی برای سرمایه گذاری در وقت و تلاش امروز در مارک شرکت شما خواهد بود. یک برند قوی با شناخت عالی می تواند بسیاری از مشتریان و پول وفادار را برای شما به دست آورد.
برای ایجاد یک مارک عالی که به شما در صرفه جویی در مشتریان بیشتر و کاهش هزینه های بازاریابی برای تجارت خود کمک می کند ، از بینش های آمار برندسازی که در اینجا به اشتراک گذاشته شده است استفاده کنید.
محتوای DigitalGyd رایگان است. وقتی از طریق پیوندهای ارجاع در سایت ما خریداری می کنید ، می توانیم یک کمیسیون کوچک برنده شویم.




