6 ایده رسانه های اجتماعی برای درگیر کردن مخاطبان خود

چگونه مخاطبان خود را درگیر رسانه های اجتماعی می کنید؟ انجام مسابقات رسانه های اجتماعی راهی عالی برای تقویت برند آنلاین و افزایش تعامل است. در حقیقت ، مسابقات رسانه های اجتماعی پتانسیل تولید هزاران سوابق و رسیدن به میلیون ها نفر را دارد. ما شش ایده را برای مسابقات رسانه های اجتماعی جمع آوری کرده ایم تا به شما در حفظ مخاطبان خود علاقه مند و درگیر شود.
شماره 1 یک قلاب هیجان انگیز ایجاد کنید
قلاب شما باید به اندازه کافی هیجان انگیز و جذاب باشد تا مخاطبان خود را به سمت خود سوق دهد. با این حال ، قبل از عجله برای انتخاب قلاب خود ، انتخاب جایزه ابتدا ضروری است. این جایزه می تواند شامل تعطیلات از پیش پرداخت شده ، کارت هدیه ، محصول شما یا محصول مرتبط با مارک باشد.
اکنون ، از آنجا که شما این جایزه را درک می کنید ، بیایید قلاب رقابت خود را تعیین کنیم. برخی از جوایز فروخته می شوند. چه کسی نمی خواهد در تعطیلات کاملاً پولی در باهاما برود؟ در این حالت ، خود این جایزه می تواند قلاب باشد.
اگر توانایی ارسال باهاما خوش شانس را ندارید ، روش های دیگری برای اتصال مخاطبان خود وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید انحصار جوایز را افزایش دهید. برندگان را با پرفروش ترین محصولات یا با موارد موجود در لیست خواسته های خود پاداش دهید.
شماره 2 تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربر
ترغیب شرکت کنندگان برای ایجاد محتوای مارک دار یکی از بهترین راه ها برای درگیر کردن مخاطبان شما است. محتوای تولید شده توسط کاربران (UGC) هر محتوا (به عنوان مثال عکس ، بررسی ، نشریات ، فیلم ها و غیره) است که توسط کاربران رسانه های اجتماعی ایجاد و منتشر شده است. برای بسیاری از مارک ها ، UGC روش اصلی درگیر کردن مخاطبان آنها است. UGC نه تنها مخاطبان شما را درگیر می کند ، بلکه بر تصمیمات خرید نیز تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، UGC به ایجاد اعتماد و اعتبار کمک می کند زیرا مشتریان محصولات شما را در “بررسی” آنلاین خود نشان می دهند.

چگونه UGC را در مسابقات رسانه های اجتماعی تشویق کنیم؟ می توانید از شرکت کنندگان بخواهید که عکسی از محصول خود را در اینستاگرام یا داستان فیس بوک خود با یک هشتگ خاص برای شرکت در این رقابت ارسال کنند. به عنوان مثال ، برند Heinz متعلق به جهان رقابت با جوایز را آغاز کرده است. طبق قوانین ، کاربران باید از جداول تعطیلات خود عکس بگیرند ، از وب سایت درخواست کنند ، یا اینکه تحت نسخه توییتر یا اینستاگرام خود سر و صدا داشته اید. در میان شرکت کنندگان ، یک گواهی 100 دلاری یا سفر برای بازدید از اقوام وجود خواهد داشت. به این ترتیب ، هاینز تولید و توزیع محتوای تولید محتوا را تحریک می کند.

نکته مهم: همیشه قبل از به اشتراک گذاشتن UGC و وام دادن به سازنده محتوای اصلی در توضیحات ، مجوز بخواهید.
شماره 3 مسابقه رأی گیری را انجام دهید
انجام یک رقابت رای گیری یکی دیگر از راههای عالی برای تقویت تعامل کاربران در رسانه های اجتماعی است. صرف نظر از اندازه شرکت و بودجه شما ، مسابقات رأی دهی به راحتی قرار می گیرد و توسط همه قابل استفاده است. همچنین ، مسابقات رأی گیری راهی عالی برای نشان دادن پیروان شما است که نظر آنها اهمیت دارد.
در حالی که به طور مرتب مسابقات رأی دهی را ارسال می کنید ، گزینه های تعاملی بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهید. برای افزایش تعامل ، اطمینان حاصل کنید که موضوع رأی مخاطبان شما را برآورده می کند. مسابقات رأی دهی ، که سرگرم کننده و مربوط به سبک زندگی مخاطبان است ، بهترین تقویت کننده های نامزدی هستند. به عنوان مثال ، MediaCorp موفق شد با استفاده از بستر شخصی سازی Votigo ، یک رقابت رای گیری را برگزار کند.

همچنین می توانید یک بازی مهم مهمان را تنظیم کنید تا مخاطبان خود را درگیر کنید و رقیب را که پاسخ آن صحیح است ، جمله بگیرید. به عنوان مثال ، می توانید عکسی را که شامل یک دسته از محصولات خود است ، ارسال کنید و از شما بپرسید که تعداد زیادی از محصولات خاص پیروان خود را می بینید. از نشان دادن خلاقیت در این مورد نترسید. سعی کنید یک بازی مهمان ایجاد کنید که توجه پیروان شما را به خود جلب کند.
همچنین می توانید ایمیل رأی دهندگان خود را هنگام ارائه پاسخ های خود درخواست کنید. این به شما کمک می کند تا لیست پستی خود را بسازید و با کمپین بازاریابی ایمیل خود به مخاطبان گسترده تری برسید.
شماره 4 قرعه کشی را کامل کنید
Sweepstakes روشی آسان و سریع برای درگیر کردن پیروان فیس بوک شماست. قرعه کشی یک قرعه کشی است که جایزه را برای یک برنده انتخاب شده به طور تصادفی پاداش می دهد. پیروان شما اطلاعات شخصی شما ، از جمله ایمیل خود را وارد می کنند و روی “Enter Lottery” کلیک می کنند. پس از ورود به رقابت ، پیروان شما می توانند این انتشار را به اشتراک بگذارند و دیگران را برای شرکت در آن دعوت کنند.
از طرف دیگر ، می توانید از شرکت کنندگان بخواهید که نظر خلاقانه ارائه دهند ، حساب Facebook خود را دنبال کنند یا مانند پست. متخصصان تحقیقات عاج ، یک شرکت نوشتن مقاله ، نشان می دهد که برگزاری مقاله کل یک روش عالی برای افزایش درصد تعامل و تولید مشتری های بیشتری است ، زیرا شرکت کنندگان مجبورند با صفحه شما تعامل داشته باشند و ایمیل خود را به اشتراک بگذارند تا وارد رقابت شوند.
این کمپین قرعه کشی Accuweather که توسط Votigo ایجاد شده است ، یک نمونه عالی است.

شماره 5 یک مسابقه پاداش روزانه را کامل کنید
انجام یک رقابت روزانه جایزه یکی دیگر از راههای مؤثر برای نگه داشتن پیروان خود در کمپین شما است. ایده اصلی مسابقات برای جوایز روزانه این است که شما یک سری جوایز دارید که به طور خاص برای هر روز از کمپین مشخص شده است. به عنوان مثال ، می توانید محصولات خود را در هر روز از هفته به برندگان در Sweepstake توزیع کنید.
علاوه بر افزایش نرخ تعامل ، شما ایده ای ارزشمند دریافت خواهید کرد که کدام محصولات به رقبا انگیزه می دهند تا بیشتر شرکت کنند.
شماره 6 از مسابقات برای حمایت از یک علت استفاده کنید
آیا می دانید که بخش بزرگتر آمریکایی ها از سازمان های مسئول اجتماعی پشتیبانی می کنند؟ در حقیقت ، برگزاری رقابت خیریه روشی باورنکردنی برای درگیر کردن مشتریان است. از رقابت رسانه های اجتماعی خود برای پشتیبانی از دلیلی که با ارزش های شرکت و مأموریت اجتماعی شما مطابقت داشته باشد ، استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید یک رقابت رأی را برگزار کنید و از شرکت کنندگان خود بخواهید که یک هدف غیر انتفاعی را برای کمک مالی انتخاب کنند.
چگونه می توانم جایزه را انتخاب کنم؟
حال ، بیایید دریابیم که چگونه جایزه ای را انتخاب کنید که ارزش شرکت در یک رقابت را دارد. بهتر است پاداش داشته باشید که به نوعی با صنعت یا محصول شما مرتبط باشد. به عنوان مثال ، می توانید کارت هدیه اختصاصی یا برخی از محبوب ترین محصولات خود را تهیه کنید.
بسیاری از ارائه دهندگان خدمات در ایجاد مسابقات رسانه های اجتماعی ناکام هستند زیرا نمی توانند یک جایزه ملموس به برنده ارائه دهند. اگر شما یک ارائه دهنده خدماتی هستید که در تلاش برای دریافت جایزه هستید ، خدمات خود را در نظر بگیرید.
در اینجا یک نمونه عالی دیگر از Votiigo در مورد چگونگی ارائه محصولات و کوپن ها به عنوان پاداش آورده شده است. توجه کنید که چه تعداد جوایز شامل می شود.

پایان
روش های زیادی وجود دارد که می توانید از مسابقات برای افزایش تعهد کاربران استفاده کنید. امیدواریم این مقاله ایده بهتری از انواع مختلف مسابقات رسانه های اجتماعی به شما داده باشد.

![چگونه می توانم ذکر Reddit را پیگیری کنم؟ [2025] چگونه می توانم ذکر Reddit را پیگیری کنم؟ [2025]](https://brand24.com/blog/app/uploads/2024/03/reddit_mentions.png)


