مقالات

6 دلیل مهم چرا باید از تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی استفاده کنید


آیا می دانید که در پشت تمام فعالیت های رسانه های اجتماعی شما ، تعداد زیادی از فعالیت شما نهفته است؟

این تحلیل شما از رسانه های اجتماعی است.

تمام آن به روزرسانی هایی که به اشتراک گذاشته اید ، تعاملاتی که توسط پیروان خود ایجاد کرده اید ، آن نظرات شما پاسخ داده اید و یک فعالیت دیگر با هم جمع می شود تا داده های بسیار مفیدی را تشکیل دهد.

این اطلاعات منحصر به فرد می تواند از بسیاری جهات برای بازاریابی رسانه های اجتماعی شما مفید باشد.

بنابراین ، من تمام دلایلی را که نیاز به استفاده از تحلیل خود در رسانه های اجتماعی و ابزارهای رسانه های اجتماعی دارید که می توانید برای ردیابی موثر آن استفاده کنید ، ذکر کرده ام.


شماره 1 آنها به شما در درک مخاطبان خود کمک می کنند

انجام اقدامات برای درک مخاطبان خود با استفاده از داده های اجتماعی می تواند از بسیاری جهات به شما کمک کند. به عنوان مثال ، تجزیه و تحلیل پست های قبلی شما می تواند به شما در یافتن منحصر به فرد بهترین زمان برای به اشتراک گذاشتن کمک کند.

زمان بخش مهمی از بازاریابی رسانه های اجتماعی است. اگر منتشر کنید ، وقتی طرفداران شما به صورت آنلاین و در بالاترین سطح هوشیاری خود هستند ، نشریات شما منجر به تعهد بیشتر ، ترافیک و فروش می شود.

بنابراین ، شما باید داده های اجتماعی خود را نادیده بگیرید و بهترین زمان خود را برای انتشار در رسانه های اجتماعی پیدا کنید.

برخی از شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهند این کار را به راحتی از طریق تجزیه و تحلیل ساخته شده خود انجام دهید.

می توانید با مراجعه به بخش ارسال در بینش خود ، آن را در فیس بوک پیدا کنید.

سپس دو گرافیک را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد.

بهترین زمان برای انتشار در رسانه های اجتماعی

آنها روزها و ساعاتی را به شما نشان می دهند که بیشتر طرفداران این صفحه آنلاین هستند.

اگر در این مواقع محتوا را منتشر می کنید ، رسیدن به آن زیاد خواهد بود.


شماره 2 آنها به شما نشان می دهند که بهترین شبکه های اجتماعی شما هستند

همه شبکه های اجتماعی کاملاً برای شما کار نمی کنند. فقط به این دلیل که فیس بوک بیش از 2 میلیارد کاربر دارد و اینستاگرام بیش از 800 میلیون کاربر دارد ، به این معنی نیست که آنها به بهترین نتیجه دست می یابند.

ممکن است شبکه های کوچکتر مانند Pinterest یا Flickr وجود داشته باشد که می تواند به شما در انجام بهتر استراتژی خود کمک کند.

تنها راه برای تأیید بهترین شبکه های اجتماعی ، آزمایش و استفاده از تحلیل شما برای اندازه گیری میزان تعامل ، ترافیک و فروش شما است.

از این داده ها می توان برای تمرکز بیشتر روی شبکه های اجتماعی که برای شما کار می کنند استفاده کنند و مواردی را که نیستند از بین ببرند.

همچنین می توانید از داده ها برای اولویت بندی زمانی که می گذرانید با مدیریت هر شبکه اجتماعی استفاده کنید. زمان بیشتری را می توان در بهترین شبکه ها گذراند و برای کسانی که نتایج کمتری دارند.

برای فهمیدن اینکه کدام شبکه های اجتماعی بالاترین تعامل را مدیریت می کنند ، باید از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی مانند CYFE استفاده کنید. این به چندین شبکه اجتماعی متصل می شود و می توانید داده ها را از همه آنها در یک صفحه کنترل واحد قرار دهید تا عملکرد را مقایسه کنید.

در اینجا تصویری از یکی از تابلوهای من حاوی داده های شبکه های اجتماعی مختلف آورده شده است.

Cyfe همچنین دارای ویژگی ای است که به عنوان mashups شناخته می شود ، که می تواند برای پخش داده ها از شبکه های اجتماعی مختلف برای ایجاد گرافیکی که عملکرد را مقایسه می کند ، استفاده شود.


شماره 3 داده های اجتماعی می توانند به شما در ایجاد محتوای بهتر کمک کنند

هنگام ردیابی شبکه های اجتماعی خود ، خواهید فهمید که چه محتوا به بهترین نتیجه منجر می شود.

در شبکه هایی مانند Facebook و Twitter می توانید ببینید که آیا تصاویر ، پیوندها یا فیلم ها بهتر عمل می کنند. در حالی که در شبکه های بصری محور مانند Pinterest و Instagram ، می توانید بررسی کنید که چه نوع تصاویر بهترین عملکرد را دارند.

برای اینکه بدانید کدام محتوا بهترین ارائه شده است ، می توانید از تجزیه و تحلیل خود در صفحه رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. برخی از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک دارای تجزیه و تحلیل داخلی هستند که نشان می دهد چه نوع رسانه ای بهترین عملکرد را انجام می دهد. می توانید آن را در بخش “انتشارات” تجزیه و تحلیل فیس بوک خود مشاهده کنید.

همانطور که در صفحه زیر مشاهده می کنید ، پیوندها به بهترین وجه در این صفحه ارائه می شوند.

همچنین می توانید از تجزیه و تحلیل برای بررسی نحوه عملکرد وبلاگ خود استفاده کنید. شما می توانید ببینید که کدام محتوا بیشتر به اشتراک گذاشته شده است ، تعداد بازدیدهایی که هر شبکه اجتماعی ارسال می کند ، چه مدت زمان آنها را صرف کرده است و چه تعداد از این افراد به اشتراک و فروش تبدیل شده اند.

برای بررسی محتوای خود در رسانه های اجتماعی ، می توانید از ابزاری مانند Buzzsumo استفاده کنید.

و برای بررسی میزان ترافیکی که در شبکه اجتماعی مدیریت می کند ، می توانید از Google Analytics استفاده کنید. این ابزار همچنین شاخص های دیگری مانند زمانی که این افراد در سایت شما صرف کرده اند ، تعداد صفحاتی که بازدید کرده اند ، میزان ترک و غیره را نشان می دهد.


شماره 4 به شما در درک رقبا کمک می کند

رقبای شما همچنین محتوا ایجاد می کنند و استراتژی های رسانه های اجتماعی را پیاده سازی می کنند. این منجر به داده های منحصر به فرد آنها خواهد شد.

اگر این داده ها را تجزیه و تحلیل کنید ، می توانید درک کنید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. این به شما کمک می کند تا از اشتباهاتی که می کنید جلوگیری کنید و فقط روی تکنیک هایی که نتایج دارند تمرکز کنید.

برای اینکه بدانید کدام شبکه های اجتماعی برای رقبای خود بهتر کار می کنند ، می توانید از یک شبکه مشابه استفاده کنید.

فقط URL را به هر وب سایت اضافه کنید و درصد ترافیکی که سایت شما از رسانه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی که آن را مدیریت می کنند ، به شما نشان می دهد.

سپس می توانید با استفاده از Cyfe و Buzzsumo از بهترین رسانه های اجتماعی و محتوای رقبای خود جاسوسی کنید.

به عنوان مثال ، در CYFE می توانید ویجت را در اینستاگرام ایجاد کنید و به جای خود ، یک حساب رقیب را ردیابی کنید. شما فقط نام کاربری آنها را اضافه می کنید و متریک را انتخاب می کنید.

در اینجا من نشریات برتر را از لایک انتخاب کردم و قادر به دیدن آنها هستم.

من می توانم روی هر پستی کلیک کنم و این مرا به پست اینستاگرام می برد تا بتوانم از نزدیک بیشتر نگاه کنم.


شماره 5 شاخص های اجتماعی می توانند به شما در ایجاد یک استراتژی بهتر کمک کنند

شما در اولین تلاش خود بهترین استراتژی را ایجاد نخواهید کرد. شما باید چند اشتباه مرتکب شوید و از تاکتیک هایی استفاده کنید که کار نمی کند.

اما اگر به طور مرتب تحلیل خود را در رسانه های اجتماعی مطالعه کنید ، می توانید این اشتباهات را بفهمید. بنابراین ، هنگام بهینه سازی استراتژی خود ، می توانید آنها را از بین ببرید و آن را تقویت کنید.

برای درک این اشتباهات با استفاده از هر ابزار خوب برای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی ، این کار را انجام می دهد. اما با استفاده از آن باید از رسانه های اجتماعی استفاده کنید ، گوش دادن به بررسی تأثیر استراتژی خود بر روی افراد.

گوش دادن به رسانه های اجتماعی را می توان به عنوان …

“روند ردیابی مکالمات آنلاین برای یادگیری آنچه مردم در مورد یک برند خاص ، صنعت ، شخص و غیره می گویند و از بینش ها به عنوان یک اهرم تجاری استفاده می کنند.”

با استفاده از گوش دادن اجتماعی ، می توانید در زمان واقعی آنچه مردم درباره تجارت آنلاین شما می گویند مشاهده کنید. این می تواند به شما در تغییر استراتژی خود کمک کند تا با مشتریان فعلی و بالقوه بهتر شوید.

می توانید از ابزاری مانند Sentente برای انجام رسانه های اجتماعی استفاده کنید. فقط کافی است برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید و کلمات کلیدی مانند نام محصول خود را اضافه کنید ، نام شرکت و سایر کلمات کلیدی مناسب و نرم افزار تمام مرجع را ردیابی کرده و آنها را لیست می کند. همچنین داده ها را به صورت گرافیک نشان می دهد.

می توانید از این داده ها برای تغییر استراتژی خود و ایجاد محتوای بهتر در آینده استفاده کنید.

شماره 6 تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی به شما نشان می دهد که چگونه یک کمپین رسانه های اجتماعی در حال اجرا است

پس از راه اندازی یک کمپین رسانه های اجتماعی ، باید مرتباً آن را پیگیری کنید. می توانید بررسی کنید که آن را به روشی که شما در نظر گرفته اید ، ایجاد می کند.

اگر کارها طبق برنامه پیش نرود ، می توانید در کمپین خود تغییراتی ایجاد کرده و آن را برطرف کنید. و اگر نتایج بسیار مضر است ، می توانید آن را درون ناف پاره کنید.

شما می توانید از ابزاری مانند Sentente استفاده کنید زیرا این تجزیه و تحلیل از خلق و خوی کمپین را انجام می دهد تا نشان دهد آیا این اثر مثبت ، منفی یا خنثی دارد.

سپس می توانید تصمیم بگیرید که چگونه ادامه دهید.

اکنون وقت بیشتری را برای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود شروع کنید

همانطور که در بالا مشاهده می کنید ، چندین مزیت استفاده از تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی شما وجود دارد. این می تواند به بهبود حضور شما در کوتاه مدت و حتی در دراز مدت کمک کند. داده های تجزیه و تحلیل شما همچنین تضمین می کند که بیش از زمانی که می گذرانید دریافت خواهید کرد.

برای بهترین نتیجه ، اطمینان حاصل کنید که از ابزارهای مناسب برای ردیابی تجزیه و تحلیل خود استفاده کرده و فقط شاخص هایی را که برای کسب و کار شما مهمترین هستند ، ردیابی می کنید.

آیا از تحلیل خود در رسانه های اجتماعی استفاده می کنید؟ چگونه این کمک کرد؟ آیا مزایای دیگری برای ردیابی آن وجود دارد؟ لطفا نظرات خود را در زیر بگذارید.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا