6 موردی که باید هنگام استخدام یک آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی توسط Sumit Bulbule جستجو کنید

مانند همه صاحبان مشاغل ، احتمالاً می خواهید مشتریان آنلاین بیشتری را جذب کرده و دامنه برند خود را توسعه دهید. در دوران دیجیتال بازاریابی امروز ، شما نمی توانید از پشت رقبای خود بمانید. نیاز به یک استراتژی بازاریابی قوی و خوب برای رسانه های اجتماعی برای تجارت شما به سادگی غیرقابل انکار است.
اما آیا شما با کدام آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی برای استخدام گیج شده اید؟
نگران نباشید ، پس در صفحه مناسب هستید. ما می دانیم که چقدر می تواند درک کند که چگونه می توان آژانس مناسب را برای ترتیب کار خود استخدام کرد. و ما برای کمک به اینجا هستیم.
در هنگام استخدام یک شرکت بازاریابی رسانه های اجتماعی ، عوامل زیادی برای دیدن وجود دارد. ما اینجا صادق هستیم. به هیچ وجه نمی خواهیم بگوییم که ما بهترین آژانس برای شما هستیم. این چیزی است که می توانید بعد از خواندن این مقاله خود را انتخاب کنید.
1. رسانه های اجتماعی آنها
“اوه ، ما آنقدر در کار برای مشتریان خود گیر کرده ایم که وقت لازم برای مدیریت رسانه های اجتماعی خود را نداریم! SD
این یک نشانه خالص از کیفیت پایین خدمات آژانس رسانه های اجتماعی است. کیفیتی که در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی آنها مشاهده می کنید همان چیزی است که می توانید برای خودتان انتظار داشته باشید.
هنگام مشاهده رسانه های اجتماعی آنها ، به دنبال تمام مواردی که می خواهید در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود مانند فیلم ها ، تصاویر ، کیفیت متن و غیره مشاهده کنید ، این ایده را به شما ارائه می دهد که چقدر خدمات با کیفیت ارائه می دهند.
2 دانش صنعت یا تمایل به یادگیری آن
آژانس که شما استخدام خواهید کرد باید درک کاملی از تجارت خود داشته باشد تا آنها بتوانند محتوا را بطور خاص برای برند شما طراحی کنند. اگر این مورد در مورد آنها (که به خودی خود پرچم قرمز نیست) نیست ، آنها باید آمادگی قوی برای یادگیری نشان دهند.
کاملاً قابل درک است که یک آژانس با مشتری های مختلف نمی تواند متخصص در همه سوله های تجاری باشد. شرکت مدیریت رسانه های اجتماعی شما باید محصولات یا خدمات شما ، مشتریان ، اصطلاحات تجاری را درک کند تا نام های معدودی را نامگذاری کند تا محتوای تهیه شده با سازگار را برای شما فراهم کند.
3. باید نرم افزار گسترده ای وجود داشته باشد
آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی باید ابزارهای قدرتمندی در دسترس داشته باشد. این نشان می دهد که آنها چقدر مشغول ارائه خدمات با کیفیت هستند. آژانس هایی که از ابزارهای دیجیتالی پیشرفته استفاده می کنند ، می دانند که در ارائه خدمات منحصر به فرد مشتری چقدر می توانند مهم باشند.
برای جذب مشتری بیشتر و تنظیم مشاغل خود ، ممکن است به فیلم ها ، گرافیک ها ، تصاویر ، حافظه ، محتوای سئو و غیره نیاز داشته باشید. این امر به آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی شما نیاز دارد تا ابزارهای مدرن داشته باشد.
4. اثبات موفقیت آنها
سرمایه گذاری شما از زمان و پول ارزشمند است. شرکت مدیریت رسانه های اجتماعی باید بتواند بررسی های واقعی ، موارد و نمونه های دیگر کارهای گذشته خود را به اشتراک بگذارد. شما باید بدانید که آنها چه کاری انجام داده اند و نتایج چیست.
شما باید فراتر از شماره سطح مشتریان خود حفر کنید تا از چه ارزشی که سعی می کنند به مشتریان خود ارائه دهند ، بپردازید. علاوه بر این ، شما باید به دنبال بررسی های آنلاین باشید ، آنچه مشتریان و کارمندان سابق باید در مورد خدمات خود و هر چیز دیگری بگویند.
5. حضور KPI (شاخص های کلیدی عملکرد)
شاخص های اصلی عملکرد همان چیزی است که شما برای ردیابی و اندازه گیری پیشرفت خود استفاده کرده اید. به عنوان مثال ، داشتن هدف برای افزایش ترافیک کافی نیست. دقیقاً چه چیزی را اندازه می گیرید؟ هدف شما چیست؟ اینها KPI شماست.
بعد از اینکه آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی تجارت ، برند ، اهداف و نقاط ضعف شما را می داند ، آژانس باید بتواند ایده KPI را که اندازه گیری می کند ، ارائه دهد. و این برای اطمینان از پرداخت تلاش های آنها است. در غیر این صورت ، مثل از دست دادن پول خود است.
6. تیم ارتباطات و پاسخ آنها
رسانه های اجتماعی به سرعت در حال تغییر هستند ، بنابراین شما نباید یک آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی را استخدام کنید ، که چهار تا پنج روز طول می کشد تا به شما پاسخ دهد. ارتباطات به موقع برای تجارت شما بسیار مهم است. کاملاً انتظار می رود که یک شرکت مدیریت رسانه های اجتماعی دارای یک تیم ارتباطات و پاسخگویی قوی باشد.
بنابراین ، شما می توانید با حضور ارتباطات خوب ، بسیار و سریع آنها ، یک آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی را قضاوت کنید. هر دو کانال ارتباطی فنی و غیر فنی آنها باید یک سیستم پاسخ سریع داشته باشند. در غیر این صورت ، این امر از بسیاری جهات از تجارت شما جلوگیری می کند.
افکار قطعی
ما می دانیم که وقتی به دنبال “آژانس رسانه های اجتماعی موجود” در Google هستید ، نتایج زیادی می گیرید و انتخاب یکی از بقیه اغلب دشوار است. انتخاب یک آژانس بازاریابی در رسانه های اجتماعی ایده آل برای تجارت شما حق شماست. فقط انتقال بودجه بازاریابی رسانه های اجتماعی شما آسان نیست ، اما باید تصمیمی اتخاذ شود.
سرانجام ، شما همچنین باید دسترسی به خدمات بازاریابی در رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید. خدمات معمولی و معمولی به معنای کیفیت بالای خدمات آنها نیست. یافتن یک آژانس بازاریابی در رسانه های اجتماعی مقرون به صرفه برای تجارت شما نیز باید بخشی از استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما باشد.
بهترین ها در جستجوی آژانس مناسب رسانه های اجتماعی برای تجارت شما!




