مقالات

6 گام اصلی برای رقابت موفق رسانه های اجتماعی!


آیا می دانید برگزاری رقابت در رسانه های اجتماعی روشی باورنکردنی برای افزایش تعامل و تقویت برند شما به صورت آنلاین است؟ در حقیقت ، بیش از 70 ٪ شرکت ها در استراتژی نامزدی خود از نوعی بازی سازی یا رقابت استفاده می کنند. مسابقات رسانه های اجتماعی به دلیل پتانسیل رسیدن به میلیون ها کاربر و تولید هزاران سوابق بسیار محبوب است.

ما لیستی از رایج ترین دلایل عدم موفقیت مسابقات رسانه های اجتماعی را جمع آوری کرده ایم. علاوه بر این ، شما نکات و دستورالعمل های مرحله ای را در مورد چگونگی جلوگیری از خرابی رقابت خود پیدا خواهید کرد.

چرا مسابقات رسانه های اجتماعی شکست می خورند؟

دلیل جایزه شماره 1 ارزش شرکت ندارد
انتخاب بد جایزه اولین و رایج ترین دلیل عدم موفقیت مسابقات رسانه های اجتماعی است. جوایز بدون حضور ارزش شرکت کنندگان بالقوه را ندارد. بسیاری از کاربران تصمیم می گیرند که وارد نشوند زیرا فقط فاقد انگیزه هستند.

دلیل شماره 2 عدم دستورالعمل نحوه شرکت در رقابت
دستورالعمل های گیج کننده به دلیل مشترک دیگری که می توان یک رقابت را خراب کرد. اگر شرکت کنندگان در این رقابت را نمی بینید ، این احتمالاً به این دلیل است که آنها نمی دانند چگونه وارد شوید. گاهی اوقات قوانین مربوط به رقابت ضعیف توصیف می شود. بار دیگر آنها آنقدر پیچیده و گیج کننده هستند که هیچ کس نمی خواهد وارد آن شود. در هر صورت ، عدم آموزش دلیل اصلی عدم موفقیت رقابت در رسانه های اجتماعی شما است.

دلیل شماره 3 هیچ پیگیری ندارد
ترک رقابت شما عاری از توجه شما پس از ارسال آن دلیل دیگری است که ممکن است شکست بخورد. به خاطر داشته باشید که علاقه شرکت کنندگان در این رقابت پس از ورود آنها می میرد. بسیاری از سازندگان رقابت نمی توانند با شرکت کنندگان به آنها علاقه مند شوند و به اشتراک گذاری تشویق کنند.

دلیل شماره 4 عدم تجسم
یکی دیگر از دلایل شایع عدم موفقیت این رقابت ، عدم تجسم است. آیا می دانید مغز انسان اطلاعات بصری 60،000 برابر سریعتر از متن را پردازش می کند؟ به همین دلیل ارائه قوانین و خود رقابت به روشی بصری جذاب بسیار مهم است. در غیر این صورت ، رقابت شما ممکن است در این مسئله از بین برود و بدون توجه به این نتیجه برسد.

دلیل شماره 5 بازاریابی بد
نکته آخر اینکه بازاریابی بد می تواند رقابت شما را از ویروس دور نگه دارد. هنگام میزبانی از یک رقابت در رسانه های اجتماعی ، شما فقط نمی توانید چند نشریه را ارائه دهید و از آنها انتظار دارید که این تبلیغ را انجام دهند. تعداد قابل توجهی از شرکت کنندگان بالقوه در صورت عدم موفقیت در بازار ، رقابت شما را پشت سر می گذارند.

چگونه از عدم موفقیت در رقابت رسانه های اجتماعی خود جلوگیری می کنید؟

اکنون ، از آنجا که رایج ترین اشتباهات و دلایل عدم موفقیت رقابت شما را کشف کرده اید ، اجازه دهید عمیقاً شیرجه بزنیم و یاد بگیریم که چگونه از وقوع آنها جلوگیری کنیم.

1. هدف و منابع خود را ارزیابی کنید
ارزیابی منابع شما اولین قدم است که مانع از عدم موفقیت رقابت رسانه های اجتماعی خواهد شد. شناسایی هدف از رقابت خود در این مرحله مهم است. آیا می خواهید تعامل در رسانه های اجتماعی را افزایش دهید؟ آیا می خواهید لیست ایمیل خود را تهیه کنید؟ یا آیا علاقه مند به تشویق مطالب تولید شده از محتوا هستید؟ پاسخ این سؤالات به شما در شناسایی ساختار و قوانین برای ورود به رقابت کمک می کند.

همچنین باید بودجه رقابت در رسانه های اجتماعی خود را تعیین کنید. حتماً قیمت جایزه ، ارتقاء و سایر خدمات مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.

2. یک جایزه را انتخاب کنید
برای اینکه رقابت شما موفق باشد ، جایزه باید ارزش شرکت داشته باشد. چیزی منحصر به فرد و استثنایی ارائه دهید. انتخاب جایزه ای با ارزش و مناسب برای مخاطبان شما مهم است. صحبت از ارزش و ارتباط ، اگر صاحب یک استودیوی یوگا هستید ، نمی خواهید پیتزا رایگان بدهید.

شما به خصوص مطمئن نیستید که چگونه جایزه خود را انتخاب کنید؟ در اینجا چند ایده برای جوایز در این رقابت وجود دارد:

  • کارت هدیه مارک شما
  • محصول یا محصول مرتبط با صنعت شما
  • یک تجربه منحصر به فرد به عنوان یک تعطیلات از پیش پرداخت شده
  • پول


منبع تصویر

اگر یک جایزه نسبتاً گران را در نظر می گیرید ، تعیین کنید که آیا بازده سرمایه گذاری برای افزایش مشتری یا افزایش درصد درگیری ، ارزش سرمایه گذاری را دارد.

3. ساختار ورود به رقابت را تعیین کنید
پس از تعیین هدف خود ، منابع خود را ارزیابی کرده و جایزه را انتخاب کرده اید ، مرحله بعدی شناسایی ساختار ورود شما است. این مرحله شامل تعیین نوع رقابت و از کدام بستر رسانه های اجتماعی است.

در مورد انتخاب رسانه ها ، بهتر است بستری را برای رسانه های اجتماعی با بالاترین درصد درگیری انتخاب کنید. اگرچه استفاده از یک بستر رسانه های اجتماعی آسان تر است ، استفاده از چندین رسانه می تواند مؤثرتر باشد. این به شما کمک می کند تا تعامل کاربران را در چندین سیستم عامل افزایش داده و به مخاطبان گسترده تری برسید.

پس از انتخاب برنده برای رقابت خود ، باید نوع رقابت و نیازهای ورود را مشخص کنید. انواع مختلفی از مسابقات از جمله رقابت برای عکس یا فیلم ، رقابت رای گیری ، قرعه کشی و اشتراک گذاری وجود دارد. هر نوع رقابت با نیازهای خاص خود همراه است. شما باید به قوانین ، طول و مصلحت سن نگاه کنید.
2
منبع تصویر

درخواست ایمیل را به عنوان یک مورد ضبط در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند تا لیست ایمیل خود را تهیه کنید. با این حال ، اطلاعات شخصی زیادی را درخواست نکنید ، این می تواند پیروان شما را از مشارکت منحرف کند.

4. به وضوح قوانین رقابت را گزارش دهید
هنگامی که شما الزامات رقابت را توسعه دادید ، مهم است که آنها را برای مخاطب روشن کنید. ارائه قوانین در مراحل مفید است تا پیگیری آنها آسان تر باشد. همچنین ، می توانید آنها را به صورت تجسم ارائه دهید. بر خلاف متن معمولی ، تصاویر بصری مورد توجه قرار می گیرند. تاریخ های اولیه و پایان رقابت باید به وضوح در دستورالعمل بیان شود.

از کسی بخواهید که قوانین مسابقات خود را قبل از ارسال بخواند. اطمینان حاصل کنید که این عبارت آسان است. قوانین باید واضح ، قابل درک و ساده باشند.

5. رقابت خود را ارتقا دهید
شما فقط نمی توانید رقابت رسانه های اجتماعی خود را کنار بگذارید و انتظار تعهد دیوانه وار را دارید. ارتقاء این رقابت با عبارت آغاز می شود. به عنوان مثال ، می توانید انحصار جوایز را افزایش دهید. اگر در حال نوشتن مسابقه خود هستید ، از کمک خدمات حرفه ای گرامر مانند Grammarly یا Tigers Essay استفاده کنید.

ایمیل های بعدی ارسال کنید تا شرکت کنندگان درگیر و علاقه مند به رقابت شما باشند. شامل تشویق کلمه برای تسهیل مجدد مجدد و به اشتراک گذاشتن با خانواده و دوستان.

6. نرخ ، تجزیه و تحلیل و تأمل
ارزیابی آخرین مرحله است که به شما کمک می کند تا از عدم موفقیت رقابت در رسانه های اجتماعی خودداری کنید. وقتی رقابت شما به پایان رسید ، برنده را اعلام می کنید ، به آنها پاداش دهید و از همه از مشارکت شما تشکر می کنم. ممکن است به نظر برسد که این رقابت برای شرکت کنندگان به پایان رسیده است ، اما شما هنوز آخرین چیز را دارید.

اجرای تجزیه و تحلیل رقابت رسانه های اجتماعی شما بسیار مهم است زیرا به شما در اندازه گیری موفقیت و تنظیم کمپین های رقابت آینده کمک می کند. در اینجا برخی از سؤالاتی که باید هنگام اندازه گیری مسابقات بازگشت رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید:

  • چند کاربر در رقابت شما شرکت کرده اند؟ چند نفر رای دادند؟ آنها چقدر فعال شرکت کردند؟
  • چه مدت کاربران هزینه کردند؟
  • چقدر اشتراک گذاری اتفاق افتاد؟
  • چند دنبال کننده جدید در هر سیستم عامل؟
  • چند کاربر در لیست ایمیل شما انتخاب کرده اند؟

پاسخ این سؤالات به شما در ارزیابی موفقیت خود کمک می کند. برای اندازه گیری و بهبود تلاش خود از داده ها استفاده کنید.

افکار قطعی
قبل از ارسال رقابت خود ، حتماً قوانین رقابت سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را که هدف قرار می دهید بخوانید. از اینستاگرام تا فیس بوک ، هر سیستم عامل قوانین و مقررات خاص خود را دارد. اگر قوانین را رعایت نکنید ، می توانید از رقابت و صفحه رسانه های اجتماعی خود خارج شوید.

نماد

ملاقات با استیسی شگفتی

استیسی واندر یک بازاریابی محتوا است که دوست دارد بهترین شیوه های توسعه خود و شغلی را با دیگران به اشتراک بگذارد. در اوقات فراغت ، استیسی مورد علاقه رقص معاصر و فیلم های کلاسیک فرانسوی است.




Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا