مقالات

SimplicityDX بررسی E -Commerce خطر “نشت درآمد” را برجسته می کند


بینش هوشمند تری در نامه ورودی خود می خواهید؟ برای دریافت فقط آنچه در مورد هوش مصنوعی ، داده ها و رهبران امنیتی مهم است ، برای خبرنامه های هفتگی ما ثبت نام کنید. هم اکنون مشترک شوید


تجربه مصرف کننده (UX) شروع از نرم افزار SimplicityDX ، که مأموریت آن فراهم کردن نشت درآمد تجارت الکترونیکی است ، قبل از وقوع ، بودجه سرمایه گذاری جدید و یافته های منتشر شده از اولین سه ماهه 2022 خود را اعلام کرده است.

پلت فرم تجربه Edge Edge ، مشاغل را قادر می سازد تا با ساده کردن فرایند خرید بین جلساتی که از لبه شروع می شوند و به سایت تجارت الکترونیکی برند می روند ، تجربه تجارت اجتماعی را بهینه کنند – اما اغلب بین آنها گیر می آورند. سرویس خدمات مبتنی بر نرم افزار (SAAS) تجزیه و تحلیل تجربه دیجیتال با هوش مصنوعی را با داده های موجودی کمپین های اجتماعی و محصولات UX ، کمپین های اجتماعی و محصولات ترکیب می کند. به معامله گران در مورد مشکلات در حال حرکت هشدار می دهد. چارلز نیکولز ، کارمند ارشد استراتژی ، به VentureBeat گفت: و ویژگی های بهینه سازی درآمد را خودکار می کند.

نشت درآمد چیست؟

انقضاء درآمد تجارت الکترونیکی که هنگامی که یک خریدار بالقوه با اتمام فروش خنثی می شود ، می تواند از چند طریق انجام شود. برخی از رایج ترین موارد زیر است:

  • این محصول در وب سایت نمایش داده می شود اما موجودی نیست.
  • وب سایت محصول بارگیری شده است (404 یادداشت).
  • صفحه جزئیات محصول آنقدر پر از تصاویر است که به آرامی شارژ می شود و مشتری آن را رها می کند. مطالعات نشان می دهد که یک کاربر متوسط با یک تلفن هوشمند بیش از سه ثانیه صبر نمی کند تا قبل از انتقال به سایت دیگری یک صفحه صفحه نمایش داده شود.

نیکولز گفت: “نشت درآمد یکی از دلایلی است که ما این مطالعه را انجام دادیم و از آنجا که می دانستیم که جزئیات محصول صفحات درآمد گسترده نشت است.” “این صفحات حدود 14 ٪ از درآمد موجود در سایت منقضی می شوند ، که بسیار زیاد است.”

از آنجا که یک فرد متوسط که روزانه 147 دقیقه در رسانه های اجتماعی می گذراند ، جای تعجب ندارد که پیش بینی می شود بیش از 25 ٪ از بودجه بازاریاب در سال 2022 در بازاریابی رسانه های اجتماعی هزینه شود. با این حال ، همانطور که وضعیت تجارت اجتماعی نشان می دهد ، و شهرت این برند ، با هزینه های قابل توجه درآمدی ، این برند را با دیگران نشان می دهد.

جلسات خرید در شبکه های اجتماعی آغاز می شود ، صفحات برند را پایان می دهند

گری ویدمر ، مدیرعامل و مدیر SimplicityDX ، در شورای رسانه می گوید: “بسیاری از سفرهای خرید اکنون به خصوص در رسانه های اجتماعی شروع می شوند.” “با این حال ، تجارت اجتماعی در مرحله اولیه است. در حالی که هر جنبه ای از تلاش برای خرید تجارت الکترونیکی در 30 سال گذشته بهینه شده است ، تجارت اجتماعی هم بزرگترین مشکل است و هم بیشترین درآمد در درآمد و رضایت مشتری برای مارک های تجارت الکترونیکی امروز.”

نیکولز گفت ، شبکه های اجتماعی جایی است که بسیاری از مشتریان محصولات را پیدا می کنند. وی گفت که ملاقات با مشتریان در جایی که آنها بخش بزرگتر از وقت خود را به صورت آنلاین می گذرانند ، به مشتریان اجازه می دهد محصولات را در هر کانال کشف و خریداری کنند. اما شبکه های اجتماعی لزوماً جایی نیستند که مشتریان بالقوه در واقع محصولات را خریداری کنند.

نیکولز گفت: “بخش بزرگتر مردم – 71 ٪ از خریداران آنلاین – ترجیح می دهند (محصولات) را در وب سایت برند بررسی کنند و سپس نظرات اجتماعی را بررسی کنند.” “بررسی ما نشان داد که 48 ٪ از خریداران آنلاین معتقدند که استفاده از رسانه های اجتماعی راهی عالی برای یادگیری محصولات جدید است ، اما تنها 12 ٪ فکر می کنند این یک روش عالی برای خرید محصولات جدید است.”

سایر شاخص های بررسی شامل Folowan:

  • 81 ٪ از خریداران اجتماعی هنگام تلاش برای اتصال از شبکه های اجتماعی ، تجربیات بدی در مورد وب سایت های فرود را تجربه کرده اند و باعث شده 700 میلیارد دلار درآمد سالانه از دست رفته به تنهایی از صفحه جزئیات محصول باشد.
  • 98 ٪ از خریداران در خارج از سهام و موجودی دارای مشکل بوده اند و بیشتر توسط تبلیغات شبکه های اجتماعی تشدید می شوند که باعث افزایش قرار گرفتن در معرض ، علاقه و ترافیک می شوند. پس از زایمان ، این شکایت شماره یک برای خرید آنلاین است.

چگونه SimplicityDX با تجارت اجتماعی کار می کند

پلت فرم SimplicityDX Edge Experience نرم افزاری به عنوان SaaS (SAAS) است که به مدیران تجارت الکترونیکی ، دیجیتال و بازاریابی اجازه می دهد تا به طور فعال تجربه خریداران کمپین و حاشیه را مدیریت کنند. این شرکت ادعا می کند که می تواند نگاهی عمده به خاتمه وقفه عظیم بین سایت های خرید اجتماعی و تجارت الکترونیکی برند ارائه دهد.

نیکولاس گفت ، مجموعه ابزارهای پلتفرم با ترکیب داده های در دسترس بودن UX ، کمپین ها و محصولات ، به مارک ها اجازه می دهد تا بلافاصله تجربیات بد را برطرف کرده و بازده خود را در هزینه های تبلیغاتی (ROA) افزایش دهند.

نیکولز گفت: با ترکیب تجزیه و تحلیل دیجیتالی AI-Fed از تجربه با کمپین ، محصولات و داده های موجودی ، پلت فرم SimplicityDX دائماً یک سیستم خودکار از مشکلات مؤثر بر نتایج درآمد را ارائه می دهد. اقدامات خودکار سپس برای جلوگیری از کارآیی و اجازه دادن به مارک ها برای هدایت بودجه های تبلیغاتی به محصولات موجود ، کمپین های اجتماعی و تبلیغاتی را مکث می کند.

SimplicityDX سردرد در تجارت اجتماعی برای مارک های خرده فروشی را از:

  • مشاهده خودکار سیگنال های تجربه مشتری برای تشخیص نقاط نارضایتی ، خطاها و سهام خارجی.
  • پیگیری تجربه خرید به پایان رسید.
  • کمک مارک ها برای مقابله با چالش های فراتر از سهام با ارائه تغییرات در سطح سهام و مکث به طور خودکار کمپین های تبلیغاتی در هنگام پرواز.

نیکولز گفت ، این مارک ها با کنترل کامل بر تجربه مشتری و مالکیت داده های مشتری ، از انتقال ترافیک به فروشگاه الکترونیکی خود استفاده می کنند.

SimplicityDX ، مقر در لندن و سن دیگو ، کالیفرنیا ، برای 9 ماه اول خود از خود تأمین شد. وی در ماه فوریه بودجه 3 میلیون دلاری بذر را با شرکت های 42CAP اروپایی و قسمت 1 شرکت سرمایه گذاری سرمایه گذاری کرد. بودجه به طور عمومی اعلام نشده است.


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا