مقالات

SocialFi ممکن است سازندگان محتوا را قادر به خلاص شدن از مشارکت های برند کند


بینش هوشمند تری در نامه ورودی خود می خواهید؟ برای دریافت فقط آنچه در مورد هوش مصنوعی ، داده ها و رهبران امنیتی مهم است ، برای خبرنامه های هفتگی ما ثبت نام کنید. هم اکنون مشترک شوید


یک پیروزی قدیمی وجود دارد که اگر آنچه را که دوست دارید انجام دهید ، پول دنبال خواهد شد. برای برخی تأثیرگذار ، این اثبات شده است. ظهور سیستم عامل هایی مانند YouTube ، Instagram ، Twitch و Tiktok بودجه را در اختیار سازندگان قرار داده اند تا آنچه را که دوست دارند با میلیون ها نفر به اشتراک بگذارند و هزینه آن را دریافت کنند.

به یک نقش مهم فکر کنید: به اشتراک گذاشتن بازی خانگی خود به صورت آنلاین ، شش بازیگر صوتی توانسته اند Dungeons & Dragons را از علاقه طاقچه به یک احساس اساسی تبدیل کنند. حتی کسانی که دارای سرگرمی های عجیب و غریب هستند ، در صورت دستیابی به دید کافی ، می توانند در رسانه های اجتماعی زندگی کنند-Netflix اخیراً نمایشی را آغاز کرده است ، از جمله تأثیرگذاری بر پخت و پز که به عنوان مثال در ایجاد ماکت های بیش از حد واقع گرایانه کیک اشیاء روزمره است.

فلسفه اصلی فرهنگ نفوذ این است که اگر محتوای شما به اندازه کافی درگیر است ، باید با ایجاد آن بتوانید زندگی خود را بدست آورید. برای گزارش MediaKix 2020 ، حداکثر 42 میلیون در حال حاضر ، این مؤلفه ها در Tiktok ، Instagram و YouTube فعال هستند. اما اگرچه منافع سازندگان تقریباً بی پایان است ، اما فرصت های آنها برای موفقیت مالی نیست.

درآمد درآمد محدودی را فراهم می کند – و فقط برای سازندگان خاص

شکی نیست که تأثیرگذاری بر مخاطب تأیید شده می تواند هزینه خوبی داشته باشد. براساس برآوردهای CNBC ، YouTubers ، که دارای 1000 مشترک است و سالانه 24 میلیون بازدید ایجاد می کند ، می تواند حدود 100000 دلار درآمد کسب کند. با این حال ، درآمد به سازندگان جدید داده نمی شود. مصرف کنندگان باید حداقل 1000 مشترک داشته باشند و در یک سال 4000 “ساعت مشاهده عمومی معتبر” جمع کنند واجد شرایط بودن برای برنامه وابسته YouTube (YPP).


مقیاس پذیری AI به مرزهای خود برخورد می کند

کلاه های برق ، افزایش هزینه برای نشانگرها و تأخیر در نتیجه گیری تغییر شکل مجدد شرکت هوش مصنوعی. به سالن اختصاصی ما بپیوندید تا بدانید تیم های برتر چگونه هستند:

  • تبدیل انرژی به مزیت استراتژیک
  • معماری نتیجه گیری مؤثر برای افزایش واقعی از پهنای باند
  • بازده رقابتی سرمایه گذاری را با سیستم های پایدار هوش مصنوعی باز کنید

فضایی را برای ماندن فراهم کنید: https://bit.ly/4mwgngo


علاوه بر این ، ایجاد نوع محتوای با کیفیت بالا که مشترکان را به خود جلب می کند ، نیاز به زمان و تلاش دارد-وقتی تأثیر بلندپروازانه تصمیم به ایجاد محتوای تمام وقت گرفت ، آنها شبکه ایمنی مالی را که در غیر این صورت می تواند نه تا پنج فراهم کند ، از دست می دهند. در صورتی که درآمد تبلیغاتی درآمد کافی را ارائه ندهد ، ممکن است کسانی که واجد شرایط درآمد هستند ، هنوز هم نیاز به تأمین درآمد خود داشته باشند تا بتوانند قایقرانی بمانند.

برخی از سازندگان ممکن است سعی کنند با ارائه گزینه های اشتراک ماهانه برای مخاطبان خود از طریق سیستم عامل هایی مانند Patreon ، بر تفاوت در بودجه غلبه کنند. با این حال ، بسیاری از تأثیرگذاران در سطح متوسط اگر خطرناک تر باشند ، گزینه: مشارکت در برند.

مشارکتهای برند می توانند پشتیبانی مالی بحرانی را ارائه دهند – و اصالت را تضعیف می کنند

امروز ، بازاریابی نفوذ به عنوان یک صنعت 13.8 میلیارد دلار است. از نظر تئوری ، این یک همکاری کامل است – مارک ها می خواهند با علاقه های خاص روی مخاطب متمرکز شوند و تأثیرگذار می تواند بستر ای را برای دستیابی به آنها ارائه دهد.

اما گاهی اوقات ممکن است فروش زمان پخش به عنوان فروش به نظر برسد بیرونیحرف

محققان در مطالعه ای که در منتشر شده توضیح داده اند ، “با استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی خود ، تأثیرگذاری بر این تصور که آنها به جای روابط تجاری و نه تجاری با برند و محصولاتی که تبلیغ می کنند ، دارند.” مجله بازاریابی تعاملی در اوایل سال جاری

نویسندگان این مطالعه خاطرنشان می کنند که این روند می تواند برای سازندگان محتوای کوچکتر مشکلی ایجاد کند ، زیرا مصرف کنندگان انتظار ندارند که آنها همان روابط شرکتی را داشته باشند که مگا-درون آن بگویند ، یک شخص مشهور است.

آنها توضیح دادند: “اگر تأثیرگذار نانو رابطه پولی را فاش كند ، كاربران می توانند احساس فریب دهند زیرا انتظار داشتند این انتشار یك توصیه شخصی باشد.” “از این طریق ، انتظارات مصرف کنندگان منفی تأیید می شود ، که باعث کاهش قابلیت اطمینان این پست می شود و متعاقباً ارزیابی های بیشتری را به برند و تأثیر می دهد.”

مشارکت برند نیز عواقب اخلاقی دارد. گرگ تایتان ، میکسولوژیست محبوب YouTube ، دسامبر گذشته هنگامی که وی یک بررسی ویدیویی از دو نوشیدنی خودکار را منتشر کرد ، در این شماره بازدید کرد.

تیتان گفت: “بارتی مدتها پیش به من روی می آورد تا کاری را برای حمایت مالی انجام دهم.” “و من جواب ندادم ، مانند … من نمی توانم از دستگاه شما در یک چیز حمایت مالی استفاده کنم زیرا باید آن را مرور کنم و اگر آن را به صورت رایگان به من بدهید یا به من پرداخت کنید تا آن را بررسی کنید ، نمی توانم آن را مرور کنم. من مجبور شدم با پول خودم هزینه آن را بپردازم.”

شکی نیست که مشارکتهای برند گزینه تأمین مالی ارزشمندی را برای سازندگان تمام وقت ارائه می دهند. با این حال ، پذیرش مارک اشتباه – یا فقط ارائه می دهد خیلی زیاد برندها – اگر بینندگان شروع به مشاهده محتوا به عنوان بیش از حد تجاری یا غیرمجاز تجربه مورد نظر خود کنند ، می توانند سود ببرند.

اما چگونه می توان آنفلوانزان را بدون شکستن روند ، اصالت خود را حفظ کرد؟ برخی از افراد خوش شانس می توانند ویروسی شوند و بینندگان کافی را جمع کنند تا با کسب درآمد از معیشت خود استفاده کنند. با این حال ، بیشتر آنها برای حفظ قایقرانی نیاز به تعادل در تبلیغات و محتوای معتبر دارند. خطر بیگانگی مخاطب ابدی و اجتناب ناپذیر است. یک انتشار کتاب دستی می تواند بینندگان ارزشمند را برای همیشه از بین ببرد.

اما اگر سازندگان محتوا نه تنها وسیله ای برای پذیرش اصالت داشته باشند ، بلکه فرصتی برای پرداخت برای صادق بودن برای مخاطبان خود نیز داشتند؟ رسانه های اجتماعی اجتماعی و اجتماعی ، با استفاده از cryptocurrency ، به سادگی می توانند سازندگان محتوا را بدون تکیه به مشارکت های برند ، رشد دهند.

SocialFi می تواند سازندگان را قادر به ارائه محتوای معتبر کند

SocialFi به تعهد رسانه های اجتماعی می چرخد. در شبکه های اجتماعی با کاربران cryptocurrency می توانند با ایجاد یا درگیر شدن در محتوا ، نشانه هایی کسب کنند. با گذشت زمان ، اگر خالق به اندازه کافی محبوب باشد ، این فعالیت های اجتماعی می تواند از دنیای واقعی درآمد چشمگیری داشته باشد.

اگرچه SocialFi یک مفهوم نسبتاً جدید است ، اما در جای خود نیست – اگر هیچ چیز دیگری باشد ، ایده یک گام بعدی طبیعی در پیشرفت پلتفرم است. به جای اینکه از کاربران بخواهیم رفتار جدید را بیاموزند ، برنامه های اجتماعی به سادگی از فعالیت هایی که کاربران در آن هر روز شرکت می کنند ، درآمد ارائه می دهند.

جنبش از قبل آغاز شده است. پاییز گذشته ، توییتر شروع به اجازه دادن نوک بیت کوین کرد برای سازندگان تقریباً در همین زمان ، زنجیره هوشمند Binance اعلام کرده است که SocialFi برای برنامه سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری خود منطقه تمرکز قابل توجهی خواهد بود. Solana Ventures ، انکوباتور متمرکز بر توسعه برنامه های نوآورانه مبتنی بر Solana ، به همین ترتیب قصد خود را برای اعطای 100 میلیون دلار بودجه به راه اندازی های اجتماعی Web3 به اشتراک گذاشت.

اهمیت این دستاوردها برای سازندگان محتوا قابل کاهش نیست. اگر SocialFI به پذیرش انبوه دست یابد ، سازندگان می توانند مشارکتهای شرکت های اخلاقی را پشت سر بگذارند و به مخاطبان تأمین مالی خود اعتماد کنند.

مخاطبان به نوبه خود می توانند نقش فعال تری در تسلط بر هنرمندان مورد علاقه خود برای تهیه محتوای معتبر داشته باشند. کاربران غیرقابل انکار آماده انجام این کار هستند – فقط به بیشترین شماره مشارکت Patreon نگاه کنید. امروز ، پلت فرم بودجه خالق میزبان بیش از 6 میلیون مشترک فعال است که به طور جمعی بیش از 2 میلیارد دلار به سازندگان تحویل داده اند.

یا در مورد نمونه های ویروسی مانند Kickstarter توسط براندون ساندرسون فکر کنید. فقط در 35 دقیقه ، کمپین ساندرسون برای تأمین مالی چهار کتاب جدید با 1 میلیون دلار منفجر شده است. برای این متن ، این کمپین از نزدیک به 35 میلیون دلار فراتر رفته بود.

واقعیت این است که اگر مردم محتوای خاصی را بخواهند ، تمام تلاش خود را برای کمک به خالق انجام می دهند. SocialFI می تواند با تکیه بر تبلیغات و مشارکت ، به هنرمندان دیجیتالی تحویل محتوا را تحویل دهد. این مرحله بعدی در تکامل رسانه های اجتماعی است – SocialFi می تواند تضمین کند که برای سازندگان که منافع خود را با جهان به اشتراک می گذارند ، پول اراده دنبال کنید

Sakina Arsivala بنیانگذار تاکی است.

تولید کنندگان DataDecision

به جامعه VentureBeat خوش آمدید!

تولید کنندگان DataDecision جایی هستند که متخصصان ، از جمله افراد فنی که با داده ها کار می کنند ، می توانند اطلاعات مربوط به داده ها و نوآوری ها را به اشتراک بگذارند.

اگر می خواهید در مورد ایده های آوانگارد و اطلاعات به روز ، بهترین شیوه ها و آینده فناوری داده ها و داده ها بخوانید ، در تولید کنندگان DataDecision به ما بپیوندید.

حتی ممکن است در مورد مشارکت در مقاله خود فکر کنید!

بیشتر از تولید کنندگان DataDecision بیشتر بخوانید


Source link

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا